Ironfist Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 aangezien ik niet kan posten in het plattegronden forum plaats ik het hier ik heb hier alle plaatsen aangeduid(ik denk dat ze het allemaal zijn) waar je met 2 players kan spelen zonder de vriendinnen en rampages Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snowie Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Ik doe 2 player telkens op de zelfde plek maar als je op een andere plek doe kan je dan ook andere ventjes kiezen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 15 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Ik doe 2 player telkens op de zelfde plek maar als je op een andere plek doe kan je dan ook andere ventjes kiezen? yep,in dat dessert dorpje kan je bijvoorbeeld een boer of boerin kiezen enzo en in San fierro een bouwvakker en dergelijke mensen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snowie Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 (bewerkt) leuk of ik nie telksen die coole kale meneertje te kiezen iron het lijk me ook dat je nog een map maak met rampages en wat het doel er van is dan is die helemaal great!! Bewerkt: 15 januari 2005 door snowie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 15 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 leuk of ik nie telksen die coole kale meneertje te kiezen iron het lijk me ook dat je nog een map maak met rampages en wat het doel er van is dan is die helemaal great!! dan heb ik wat meer tijd nodig,véél meer tijd :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.