-GoldWing- Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 waar moet je de gedownloade zavegame van scarface indoen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Dat gaat niet, Scarface heeft namelijk een veel ander Save systeem dan GTA. Reageren
Ferre Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Als savegames te downloaden zijn zullen ze wel te gebruiken zijn, anders worden ze niet op internet gezet. Je kunt de savegame gewoon in de map plaatsen waar je het spel hebt geinstalleerd. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 30 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2007 waar kan je die map vinden? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 In (C:)/Program files, daar zouden de Scarface mappen in moeten staan. Maar of er een Savegame map bij zit weet ik niet, succes in ieder geval. Reageren
BaasB Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Henkie, zomaar lukraak antwoorden gaan geven zonder dat je er verstand van hebt is natuurlijk niet handig, daar heeft niemand wat aan. Ik heb het even voor je opgezocht. Je savegame is het "Scarface 1" bestand en staat in de Scarface map. Die Scarface map vindt je dan weer onder C:/Program Files/Scarface. Als het goed is heet de savegame die jij gedownload hebt dus ''Scarface 1''. Zet je oude ''Scarface 1'' bestand even in een andere map, op je bureaublad bijvoorbeeld. Ik zou hem als ik jou was niet verwijderen, want stel dat de savegame die jij gedownload hebt niet goed is, ben je je oude kwijt en heb je niks meer. Als je je oude savegame op een veilige plek hebt gezet, pak je het gedownloade ''Scarface 1'' bestand, en zet die in C:/Program Files/Scarface. Dan zou het moeten werken. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 30 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2007 (bewerkt) nee, alleen een Scarface UK Patch (ik heb de gepatchde versie) Edit: Ik heb hem al, dank je DenkaanHenk en BaasB Bewerkt: 30 december 2007 door Don Stracci Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.