Jump to content

Scarface

-GoldWing-

Recommended Posts

Geplaatst:

Als savegames te downloaden zijn zullen ze wel te gebruiken zijn, anders worden ze niet op internet gezet. Je kunt de savegame gewoon in de map plaatsen waar je het spel hebt geinstalleerd.

Geplaatst:

In (C:)/Program files, daar zouden de Scarface mappen in moeten staan. Maar of er een Savegame map bij zit weet ik niet, succes in ieder geval. ;)

Geplaatst:

Henkie, zomaar lukraak antwoorden gaan geven zonder dat je er verstand van hebt is natuurlijk niet handig, daar heeft niemand wat aan. :puh:

Ik heb het even voor je opgezocht. Je savegame is het "Scarface 1" bestand en staat in de Scarface map. Die Scarface map vindt je dan weer onder C:/Program Files/Scarface. Als het goed is heet de savegame die jij gedownload hebt dus ''Scarface 1''. Zet je oude ''Scarface 1'' bestand even in een andere map, op je bureaublad bijvoorbeeld. Ik zou hem als ik jou was niet verwijderen, want stel dat de savegame die jij gedownload hebt niet goed is, ben je je oude kwijt en heb je niks meer. Als je je oude savegame op een veilige plek hebt gezet, pak je het gedownloade ''Scarface 1'' bestand, en zet die in C:/Program Files/Scarface. Dan zou het moeten werken. :)

Geplaatst: (bewerkt)

nee, alleen een Scarface UK Patch

(ik heb de gepatchde versie)

Edit: Ik heb hem al, dank je DenkaanHenk en BaasB

Bewerkt: door Don Stracci

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...