Sjorszzz Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Ik wilde op mijn labtop de prullenbak leegmaken maar ik klikte perongeluk op prullenbak verwijderen. En nu kan ik de prullenbak nergens meer terug vinden. Weet iemand waar de snelkoppeling naar de prullenbak komt te staan als je hem verwijderd? LET OP: HET GAAT HIER WEL OM WINDOWS VISTA!! IK WEET NIET OF DIT VERSCHIL UIT MAAKT??? Dus kan iemand mij verder helpen? Alvast bedankt. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Dat soort problemen kun je gemakkelijk oplossen door naar Start/Alle programma's/Bureau-accessoires/Systeemwerkset/Systeemherstel te gaan en daar op te klikken, klik keer op keer op volgende en het systeem zal zich herstellen. Of dit op Vista werkt hoop ik voor je, want op XP is dit een goede manier om dat soort problemen mee op te lossen. Succes. Reageren
GtaSlave Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Dat soort problemen kun je gemakkelijk oplossen door naar Start/Alle programma's/Bureau-accessoires/Systeemwerkset/Systeemherstel te gaan en daar op te klikken, klik keer op keer op volgende en het systeem zal zich herstellen. Of dit op Vista werkt hoop ik voor je, want op XP is dit een goede manier om dat soort problemen mee op te lossen. Succes. Er is volgens mij nog een manier om die pictogrammen terug te krijgen, ik weet alleen niet hoe:O maar misschien dat iemand anders het weet. Reageren
Woetsha Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Bureaublad - Rechtermuisknop - Aan persoonlijke voorkeur aanpassen - Bureaublad pictogrammen wijzigen - vink Prullenbak aan Bureaublad pictogrammen wijzigen vind je rechtsbovenaan in het venster. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 31 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Ja heel erg bedankt het is gelukt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.