_niickk Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 ik heb San Andreas op de pc en gespeeld tot en met dat je de villa van madd dogg terug moet veroveren, na Las venturas. Nu heb ik een mod geinstalleerd dat cj high kan worden en kan drinken op straat, dit was een mod waarbij je het script moest vervangen door de mod script. Alleen nu moet ik helemaal overnieuw beginnen. Mijn vraag: Is er een manier om ervoor te zorgen dat ik NIET opnieuw hoef te beginnen en TOCH de mod heb??? Snelle reactie graag, Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 (bewerkt) Dit kan jammer genoeg niet. Je moet bij een scriptmod altijd een nieuwe game beginnen. De enige manier om me jouw eigen savegame verder te gaan is door de originele main.scm terug te zetten. Je kan ook zoeken naar een savegame die met die mod gehaald is tot A Home in the Hills, maar er is weinig kans dat je hem vindt. PS: Is dit snel genoeg? Bewerkt: 31 december 2007 door Donald F. Duck Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.