frankgtasanandreas Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 hoe kan ik de missie rub out starten? welke missies moet ik daarvoor gedana hebben? ik heb death row wel af Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 De missie Rub Out moet na de missie Death Row beschikbaar zijn, de missie Rub Out word aangegeven op je radar met een D. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2007 Je kunt hem starten door in de roze marker te gaan staan die op dat moment bij de ingang van de villa staat. Dus niet bij de voordeur van Diaz's Mansion, maar bij de ingang vanaf de weg. Dan krijg je de scène waar in Lance de M4's uit zijn Stallion haalt en je vervolgens de missie gaat spelen. Er zit volgensmij geen telefoontje tussen Death Row en Rub Out. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frankgtasanandreas Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 ja op wikigta staat er een V(ercetti) bij. en ik kon geen V op de kaart vinden daarom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 het hoort ook geen V te zijn als het goed is is het een D je krijgt daar pas een V als je de missie Rub Out hebt gehaaldt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.