joppie Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Hey, Ik wil dus de buitenkant van de boxville (de gewone) aanpassen. Ik wil een plaatje op de zijkanten van de auto. Maar het probleem is nu dat als ik de .txd heb geimporteerd in TXD workshop, dat de buitenkant er niet bij staat. Alleen de kratten, interieur en de wielen. Weet iemand waarom de buitenkant van de boxville er dan niet bij staat, en hoe ik hem kan krijgen... Alvast bedankt. Reageren
WackoX Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 (bewerkt) Het zit dus zo: De buitenkant van een voortuig kan je volgens mij niet bij alle voertuigen veranderen, dit komt omdat de buitenkant een ''kleur'' is en dat kan je niet veranderen De enigste manier om er een logo op te zetten is om door te gaan modden. Bewerkt: 31 december 2007 door Danny_k Reageren
Galiorix Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 (bewerkt) Correctie: je moet gaan modelen. Dit kan met óf 3DS Max (ruim 3000 dollar ) of Zmodeler 2.x.x. (zo'n 50 euri). Maar je moet dan wel al een beetje de basics kennen van het voertuig modelen en die zijn best lastig. M.A.W. je zal het niet één, twéé, dríé kunnen Helaas zijn er maar weinig tutorials van Zmodeler op dit forum, maar op de site van Zmodeler zelf (klik!) kan je heel wat tutorials vinden om op weg te komen. Keep in mind dat je Zmod moet kopen om te importeren. Anders kan je geen San Andreas auto's in Zmod krijgen. Greetz Bewerkt: 31 december 2007 door Galiorix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.