Thabit Geplaatst: 16 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2004 heejz/... dit zijn de SG leden: (SG)Jumpke (SG)Linky (SG) Stephan (SG) Roro SG)Headshot (SG)H3r0 (SG)DuckO (SG)Buster (SG)Eatgun (SG)112 voor meer info : www.starfishgang.nl.tt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 16 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2004 Hahahaha...na-apert Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 17 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 april 2004 fijn voor je.... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 17 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2004 fijn voor je.... Waar slaat dat nou weer op dan? :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 17 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 april 2004 laat maar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 18 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2004 laat maar Slaat niet aan dus. <_< ..Het is toch waar wat ik zeg, of niet? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 18 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 april 2004 jah..tis waar...maare...mag dat niet dan... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 18 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 april 2004 owjah....nog ff de site Starfish Gang Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 19 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2004 owjah....nog ff de site Starfish Gang 2 posts achter elkaar is niet nodig he <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 19 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2004 heejz/...dit zijn de SG leden: (SG)Jumpke (SG)Linky (SG) Stephan (SG) Roro SG)Headshot (SG)H3r0 (SG)DuckO (SG)Buster (SG)Eatgun (SG)112 voor meer info : www.starfishgang.nl.tt Kzou de graag bij wille maar snik snik ik kan mta nu alleeen op een langzame pc spelen. duzz dat is best wel kut Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 25 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 april 2004 jah...van mij mag je dr bij....maar jah...een slome PC voor MTA is niet handig nee...maare..ben je een beetje goed dan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djvinnie Geplaatst: 26 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2004 Ik wil er wel bij alleen ben ik ook al lid van de FOW! Mag dat? Mag je lid zijn van 2 of meerdere Clan's???? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 3 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2004 euh...nou ik weet dat niet meer...ben uit SG...kan je ff een slotje op deze topic zetten?...ik ben naar FoW gegaan...en ik raad je aan om NIET in twee clans te gaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 3 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2004 Ik wil er wel bij alleen ben ik ook al lid van de FOW!Mag dat? Mag je lid zijn van 2 of meerdere Clan's???? Zo? Wil je overstappen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 3 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2004 Ok, zo snel mogelijk slotje erop! Zijn de andere leden nog wel bij SG?? Ik zag laatst mensen van SG spelen.. Ze zijn wel bar slecht! :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts