Jump to content
Joriz

Gratis System Wraps bij preorder GTA4 bij Amerikaanse Target


gallery_1_5_9609.jpg
Jordan van Planet Grand Theft Auto zag dat de Amerikaanse megawinkelketen Target bij de preorder van Grand Theft Auto IV een gratis system wrap (elementen die om je Playstation 3 of XBox 360 kunnen) met daarop Grand Theft Auto IV logo's weggeeft.

Net zo als bij het GTA4 preorder pakket in Nederland en België kost dit 10 dollar en krijg je daarna weer die 10 dollar korting op GTAIV. Echter is deze actie van Target in tegenstelling tot de actie in de Benelux geen officiële actie vanuit Take Two (de uitgever van GTA).
De release datum die op de preorder doosjes van Target staan is dus net zo als elke andere winkelketen een gok. Laten we echter wel hopen dat maart 2008 de waarschijnlijke release datum is zodat we Grand Theft Auto IV snel kunnen spelen.

Meer Grand Theft Auto 4 informatie volgt waarschijnlijk al snel volgend jaar (januari 2008). Namens GTAGames.nl wens ik jullie alvast een gelukkig Nieuwjaar toe.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ziet er vet uit. Als het ik een 360/Ps3 had zou ik het zeker wel kopen. Je krijgt je geld toch allemaal terug als je GTAIV koopt maar dan heb je zulk speelgoed erbij. :clown:

03/2008 :dans:

Ik hoop het. :Y

Bewerkt: door Gangsta

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hoop ook dat het in maart 2008 is, en wel een leuk pakketje al komt het niet van take two.

Ik hoop in jan, feb of maa. Dan is het niet zo'n dure tijd voor mij (ik had met kerst al €250 van mijn oma gekregen).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...