Jump to content

Auto geconvert van vc naar sa


Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik wou wat autos converteren van vc naar sa,

Wat ik dus heb gedaan:

Ik heb eerst de txd van de vc auto gepakt.

Toen heb ik hem opengemaakt en vergeleken met de txd van de auto van sa.

Er zaten zegmaar zo'n 10 bestanden in de txd van vc,

en zo'n 2 bestanden van de txd van de auto van sa.

Ik heb gekeken en de 2 bestanden die in de sa txd auto zaten,

zaten niet in die van de vc, dus ik heb die van de sa met precies dezelfde naam, in de txd van de vc gedaan.

Toen ging ik naar stap 2:

Ik ging de .dff van de vc open met zmodeler en ik ging hem weer exporteren naar san andreas.

Ik ging naar san andreas, ik spawnde de auto en er stond ''cheat actived'' maar ik zag niks, er was helemaal niks geen geluid van de auto of de auto zelf, er was gewoon helemaal niks dat voor mijn ''spawnde''

Geplaatst:

Welke versie Zmodeler heb je gebruikt :?

De dff tussen VC en SA is niet identiek, er missen zo een 9 textures

van vehicle.txd.

Logisch dat er in de dff van SA maar 1 of 2 textures zitten.

De rest in de vehicle.txd.

Wanneer je een auto uit VC haalt en m naar SA converteert, is ie gigalelijk!

Maar ik weet waarom je m niet kan zien ingame.

Je hebt niet niet GTA SA geklikt in TXD Workshop ;)

Hij staat waarschijnlijk nog op VC, dat was precies bij mij gebeurd

toen ik een Lovefist converteerde, ik zag niks.

Dus kwam ik erachter dat ik niet op GTA SA had geklikt.

Geplaatst:

Ik heb precies dezelfde versie van zmodeler als jou ''gekocht''.

Maar als ik dus druk op ''gta san andreas'' (tijdens het exporteren)-

En ik heb geexporteerd, dan staat er opeens onderen de error:

No collision info avail: assuming map/generic object.

Als ik nadat ik hem toch geexporteerd heb, hem weer open met zmodel, dan is de hele auto weg en zie ik alleen een deur en een ander klein stukje van de auto.

Geplaatst:

Ook een van de fouten:

De colls, VC cars hebben geen colls, dus moet je een car van SA importeren

en de colls van die SA car slepen naar die van VC car.

Geplaatst:

Ok wat ik dus heb gedaan:

Ik heb de auto van sa geinporteert, toen heb ik de cassis verwijderd zodat die groene pijltjes en blokjes er blijven,

Toen heb ik de auto van vc geinporteert en als ik hem weer exporteer krijg ik dezelfde fout

Geplaatst: (bewerkt)
Ok wat ik dus heb gedaan:

Ik heb de auto van sa geinporteert, toen heb ik de cassis verwijderd zodat die groene pijltjes en blokjes er blijven,

Toen heb ik de auto van vc geinporteert en als ik hem weer exporteer krijg ik dezelfde fout

Maak eens een screen van de scene node, je weet wel, dat stukje waar je bijvoorbeeld blista.dff en dan eronder chassis dummy etc. Bovendien hebben sommige objecten van SA auto's een andere naam en de opbouw van de scene node is anders. ;)

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...