WackoX Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Hallo, Ik wou wat autos converteren van vc naar sa, Wat ik dus heb gedaan: Ik heb eerst de txd van de vc auto gepakt. Toen heb ik hem opengemaakt en vergeleken met de txd van de auto van sa. Er zaten zegmaar zo'n 10 bestanden in de txd van vc, en zo'n 2 bestanden van de txd van de auto van sa. Ik heb gekeken en de 2 bestanden die in de sa txd auto zaten, zaten niet in die van de vc, dus ik heb die van de sa met precies dezelfde naam, in de txd van de vc gedaan. Toen ging ik naar stap 2: Ik ging de .dff van de vc open met zmodeler en ik ging hem weer exporteren naar san andreas. Ik ging naar san andreas, ik spawnde de auto en er stond ''cheat actived'' maar ik zag niks, er was helemaal niks geen geluid van de auto of de auto zelf, er was gewoon helemaal niks dat voor mijn ''spawnde'' Reageren
GTA_XP Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Welke versie Zmodeler heb je gebruikt De dff tussen VC en SA is niet identiek, er missen zo een 9 textures van vehicle.txd. Logisch dat er in de dff van SA maar 1 of 2 textures zitten. De rest in de vehicle.txd. Wanneer je een auto uit VC haalt en m naar SA converteert, is ie gigalelijk! Maar ik weet waarom je m niet kan zien ingame. Je hebt niet niet GTA SA geklikt in TXD Workshop Hij staat waarschijnlijk nog op VC, dat was precies bij mij gebeurd toen ik een Lovefist converteerde, ik zag niks. Dus kwam ik erachter dat ik niet op GTA SA had geklikt. Reageren
WackoX Geplaatst: 31 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Ik heb precies dezelfde versie van zmodeler als jou ''gekocht''. Maar als ik dus druk op ''gta san andreas'' (tijdens het exporteren)- En ik heb geexporteerd, dan staat er opeens onderen de error: No collision info avail: assuming map/generic object. Als ik nadat ik hem toch geexporteerd heb, hem weer open met zmodel, dan is de hele auto weg en zie ik alleen een deur en een ander klein stukje van de auto. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Ook een van de fouten: De colls, VC cars hebben geen colls, dus moet je een car van SA importeren en de colls van die SA car slepen naar die van VC car. Reageren
WackoX Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Ok wat ik dus heb gedaan: Ik heb de auto van sa geinporteert, toen heb ik de cassis verwijderd zodat die groene pijltjes en blokjes er blijven, Toen heb ik de auto van vc geinporteert en als ik hem weer exporteer krijg ik dezelfde fout Reageren
Galiorix Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 (bewerkt) Ok wat ik dus heb gedaan:Ik heb de auto van sa geinporteert, toen heb ik de cassis verwijderd zodat die groene pijltjes en blokjes er blijven, Toen heb ik de auto van vc geinporteert en als ik hem weer exporteer krijg ik dezelfde fout Maak eens een screen van de scene node, je weet wel, dat stukje waar je bijvoorbeeld blista.dff en dan eronder chassis dummy etc. Bovendien hebben sommige objecten van SA auto's een andere naam en de opbouw van de scene node is anders. Greetz Bewerkt: 1 januari 2008 door Galiorix Reageren
WackoX Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 scene node? Maar voor de duidelijkheid ik wou dus de stretch converteren.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.