hielkeh Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 (bewerkt) Ik heb sinds kort een eee pc. Dit is een hele klijne laptop waar linux op zit. Het is echt een zaken pc, en hij heeft geen cd driver. Ik heb op youtube een filpje gezien dat iemand gta VC op een eee pc speelde. Nou vroeg ik me af hoe dit hou moeten. als het illegaal is, doe er dan maar een slotje op. P.S. Ik heb ook gewoon een normale pc waar ik gta op speel, maar ik wou gewoon weten of het hier ook op kon. Bewerkt: 31 december 2007 door hielkeh Reageren
Bling Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Om het spel te kunnen installeren heb je een DVD-drive nodig. Heb je deze niet, dan zul je het spel niet legaal op deze PC kunnen spelen. Er bestaan andere manieren om het spel toch zonder te installeren (of zonder hem überhaupt in bezit te hebben) te spelen, maar dit is allemaal illegaal. Je hebt aangegeven een andere PC te hebben waar je wel de mogelijkheid hebt om GTA op te spelen. Gebruik deze dan maar voor het gamen, want de laptop is daar - gezien de afwezigheid van een CD/DVD-drive - niet bedoeld voor. Reageren
hielkeh Geplaatst: 31 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Maar ik heb ergens gelezen dat iemand het op de een of andere manier via een andere pc had overgezet. Is dit (als het al kan) dan wel legaal? Sorry, maar ik wist niet zeker of het illegaal was. Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Welke eee pc heb je?(specs) En met een externe dvd speler moet het lukken. Reageren
hielkeh Geplaatst: 31 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Ik heb de 8 GB versie. Ik denk er ook over om het met een usb dvd driver te doen, maar ik heb volgens mij ergens gelezen dat het ook anders kon. Reageren
ikt Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Je zou de GTA op je computer kunnen installeren, en dan de hele GTA-map kopieren naar je laptop.. Maar nu weet ik niet of dit illegaal handelen is.. Maar GTA werkt in ieder geval zonder het op de normale manier te hoeven te instaleren. De andere dingen maakt hij na de 1e keer opstarten zelf aan, dus het zit dan wel goed.. Reageren
hielkeh Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Oke, bedank en ik ga het nu proberen. Reageren
max96 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Dat zou idd moeten lukken, maar het is nog maar de vraag of je latop het aankan. Reageren
hielkeh Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 VC kan hij in ieder geval wel aan, ik ga het nu eerst met VC proberen. Bedankt Reageren
mmaes1 Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) Ik heb me hele map van program files ook naar een andere pc moete overbrengen(een laptop van packard bell) maar nadat ik het gedaan had kon ik men gta(san andreas) niet meer opslaan ingame. Dus mss zal jij dan hetzelfde probleem hebben. Bewerkt: 6 januari 2008 door mmaes1 Reageren
hielkeh Geplaatst: 10 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Ik heb me hele map van program files ook naar een andere pc moete overbrengen(een laptop van packard bell) maar nadat ik het gedaan had kon ik men gta(san andreas) niet meer opslaan ingame. Dus mss zal jij dan hetzelfde probleem hebben. oke, bedankt. Ik zal kijken. misschien een tip: Maak in mijn documenten een map die je San Andreas User Files noemt. je moet hem wel precies die naam geven. Je hebt de kans dat dit helpt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.