ibeke Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Hoe voeg ik een member aan mijn gang toe in Gta SA voor PS2. Greets Ibeke Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Hoe voeg ik een member aan mijn gang toe in Gta SA voor PS2.Greets Ibeke Dat doe je door op een homie te richten en op drukken. Nu volgt de homie jou. Hoe meer respect je krijgt, hoe meer homie's je kunt recruteren. Het maximale is 7. Als je de gang uit elkaar wil doen moet je ze doodschieten of inhouden. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 (bewerkt) Als je de gang uit elkaar wil doen moet je ze doodschieten of \/ inhouden. Dat zou ik niet doen! Dan gaat je gang strengt achteruit, en dat is slecht voor je gang. Ik zou gewoon op \/ drukken! Succes Tijmentje5 Bewerkt: 31 december 2007 door Tijmentje5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.