soedje Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 (bewerkt) Hey ik heb busje gestolen... en weet dat je Vice city je met bus kon rijden van halte naar halte en dat mensen ook in en uitstapten (bushalte aangegeven met een paaltje met wit bordje). Werkt dit in SA ook, en hier moet ik zeker langs de - zeer zeldzame- bushokjes dan rijden? thnx edit: indien mogelijk, waar vind ik de bushokjes, zie er zelden 1 staan Bewerkt: 31 december 2007 door soedje Reageren
Picaku Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Volgensmij niet, anders zou ik het al wel gemerkt moeten hebben, ook rent iedereen weg zodra jij instapt... Reageren
-Omar- Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Nee dit is niet mogelijk. Er zijn wel bus haltes maar die zijn dan het meeste in Las Venturas dat eigenlijk Las Vegas moest voorstellen. Misschien moet je kijken of er een modificatie (mod) voor is. MVG, Omar Reageren
soedje Geplaatst: 31 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2007 wel jammer.. vond altijd wel lache... ik heb ps2 dus helaas ook geen moddeng maar bedankt Reageren
-Omar- Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 wel jammer.. vond altijd wel lache...ik heb ps2 dus helaas ook geen moddeng maar bedankt Ja dan kan het niet. Of je moet hem op de PC kopen dat is ook niet meer zo duur hoor. Als je er 15 of 20 euro aan wilt besteden heb je hem zo in huis hoor. Maar dat is jouw keuze. Je kan wel op de PS2 modden alleen dat is illegaal en daar doen wij niet aan (als ik met wij mag spreken) op het forum. MVG, Omar Reageren
Picaku Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Is het modden op PS2 illegaal? nooit geweten, alleen ontopic: ik heb gezocht maar niks gevonden... Reageren
soedje Geplaatst: 31 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2007 (bewerkt) oh ok, jammer dan.. thnx4help Bewerkt: 31 december 2007 door soedje Reageren
moechy Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Je kan mssch zelf je eigen busroute verzinnen?Dus je rijdt wat rond en doet alsof er mensen instappen en dan rijd je verder rond.Zo kan je tot verschillende plaatsen rijden zoals Mt.Chilliad fzo dus je kan verschillende dingen verzinnen. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 wel jammer.. vond altijd wel lache...ik heb ps2 dus helaas ook geen moddeng maar bedankt Ja dan kan het niet. Of je moet hem op de PC kopen dat is ook niet meer zo duur hoor. Als je er 15 of 20 euro aan wilt besteden heb je hem zo in huis hoor. Maar dat is jouw keuze. Je kan wel op de PS2 modden alleen dat is illegaal en daar doen wij niet aan (als ik met wij mag spreken) op het forum. MVG, Omar Maar natuurlijk is het wel mogelijk om armax te gebruiken . Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Je kan mssch zelf je eigen busroute verzinnen?Dus je rijdt wat rond en doet alsof er mensen instappen en dan rijd je verder rond.Zo kan je tot verschillende plaatsen rijden zoals Mt.Chilliad fzo dus je kan verschillende dingen verzinnen. Je kan ook een busroute doen, zoals Moechy ook al zei, Je kan ook een vakantie trip doen veel rij plezier! Tijmentje5 Reageren
tjoef Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 En als je dan nog eens de "recruit everyone as a gangmember" cheat doet, even uitstapt en een paar man recruteert stappen die nog effectief in ook Reageren
-Omar- Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 (bewerkt) wel jammer.. vond altijd wel lache...ik heb ps2 dus helaas ook geen moddeng maar bedankt Ja dan kan het niet. Of je moet hem op de PC kopen dat is ook niet meer zo duur hoor. Als je er 15 of 20 euro aan wilt besteden heb je hem zo in huis hoor. Maar dat is jouw keuze. Je kan wel op de PS2 modden alleen dat is illegaal en daar doen wij niet aan (als ik met wij mag spreken) op het forum. MVG, Omar Maar natuurlijk is het wel mogelijk om armax te gebruiken . Met Armax kun je alleen cheaten modden is daarmee niet mogelijk . Bewerkt: 1 januari 2008 door -Omar- Reageren
laverd3 Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 er bestaat een mod genaamd SA Busse Simulator hierbij kan je ook richtingaanwijzers gebruiken en je deuren enzo open/dicht doen ik zal hem even opzoeken! gevonden! SA Busse Simulator hoewel ik zelf geen ene f*ck duits kan ben ik er toch wel goed uitgekomen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.