Rullez Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Wie weet waar ik een 100% Savegame kan vinden voor TDU op de PSP. Zelf heb ik gezocht op google. En ik kan niks vinden. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Wie weet waar ik een 100% Savegame kan vinden voor TDU op de PSP. Zelf heb ik gezocht op google. En ik kan niks vinden. Hij is inderdaad lastig te vinden, maar ik ben er gelukkig nog één voor je tegengekomen. Je vindt hier een 100% savegame (EU versie) voor de PSP. Mocht je over USA beschikken, wat ik overigens betwijfel, dan kun je deze savegame downloaden. Na het downloaden dus even naar 'PSP/SAVEDATA' kopiëren en je bent klaar om te spelen. Veel plezier! Reageren
Rullez Geplaatst: 31 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Ik heb inderdaad een EU versie. En heel erg bedankt man. Kan ik vannacht touren. Reageren
gta99 Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Hallo, Bij mij werkt er geen een. Ik heb psp 2000. En heb orgineel test drive unlimited gekocht. Ik heb ze allemaal geprobeert: usa eu en japan. Weet iemand wat er aan de hand is. Allemaar in ge PSP/SAVEGAME folder gedropt. Hopelijk weet iemand wat. gta99 Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 4 juli 2011 Rapport Geplaatst: 4 juli 2011 Sorry voor de grote bump. Maar ik zocht op google naar 'test drive unlimited savegame psp ' en zag dit op de 2 plaats. Ik heb het zelfde probleem als gta99. Ik heb alle savegames (usa,eu,jpn) maar geen een bolt. Als ik naar load game ga dan zegt hij 'no data '. Iemand? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.