Hackman Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Ik heb MTA o.5 gedownload alleen als ik wil starten vragen ze mij om gta-vc.exe op te sporen en aan te klikken, dat is nog niet zo'n probleem alleen daarna zeggen ze dat ik mtas.scm moet opsporen dus zet ik gta-vc.exe en mtas.scm bij elkaar zodat hij het dan wel automatich vind alleen dan kan die mdas.scm ofso niet vinden en als ik ide erbij zet vind hij ze nog niet ookal staan ze er wel, wie kan mij ermee helpen >>> Door HerrieM: Verplaatst naar het MTA gedeelte.<<< Reageren
iamyourghost Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Ik heb MTA o.5 gedownload alleen als ik wil starten vragen ze mij om gta-vc.exe op te sporen en aan te klikken, dat is nog niet zo'n probleem alleen daarna zeggen ze dat ik mtas.scm moet opsporen dus zet ik gta-vc.exe en mtas.scm bij elkaar zodat hij het dan wel automatich vind alleen dan kan die mdas.scm ofso niet vinden en als ik ide erbij zet vind hij ze nog niet ookal staan ze er wel, wie kan mij ermee helpen meschien kan je naar start zoeken en dan tiep je dat bestand wacht je tot dat hij het vind en als hij het vind sluit je het niet af maar kijk je gewoon waar hij der altijd hoort te staan kopier je dat stuk en plak je dat waar hij je het vraagt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.