Bierbuikje Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Hey, een vriend van mij heeft een probleem met het opstarten van san andreas en in zijn map staan wat documenten. weet iemand wat er niet bij hoort? Graag snelle reacties Reageren
iamyourghost Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Hey, een vriend van mij heeft een probleem met het opstarten van san andreas en in zijn map staan wat documenten.weet iemand wat er niet bij hoort? Graag snelle reacties wat is het probleem Reageren
Froodooo Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Mijn map van San Andreas ziet er toch wel even wat anders uit, zoals je bij mij aan de rechterkant ook ziet heeft hij andere dingen dan ik erin staan, en ook niet evenveel als ik. Ik weet niet of het heel anders zit met andere versies van het spel, maar ik raad je vriend aan om het spel gewoon eens opnieuw te installeren, en te kijken of alles dan gewoon weer normaal werkt. Het kan natuurlijk ook komen door het (verkeerd) installeren van mods voor het spel, daardoor kun je ook nog wel eens opstartproblemen hebben; je kunt dus ook proberen om de mods een keer opnieuw te installeren (eerst erafhalen, dan eventueel kijken of San Andreas het weer doet, en dan weer opnieuw installeren). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.