iamyourghost Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 hey ik heb Sa maar als ik de 151 trainer download dan zegt hij dat in de betanden 001 en 002 een virus ligt en dan werkt hij niet meer kunnen jullie mij hiermee helpen want ik heb zin voor jetpack functie maar 1 maand of 2 werkte hij wel en dit is bij alle bestanden met 002 en 001 dan heb ik steeds een andere K***t virus alvast bedankt IAMYOURGHOST Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 (bewerkt) hey ik heb Sa maar als ik de 151 trainer download dan zegt hij dat in de betanden 001 en 002 een virus ligt en dan werkt hij niet meer kunnen jullie mij hiermee helpen want ik heb zin voor jetpack functie maar 1 maand of 2 werkte hij wel en dit is bij alle bestanden met 002 en 001 dan heb ik steeds een andere K***t virus alvast bedankt IAMYOURGHOST laat eens een virusscanner los op de bestanden. Als er werkelijk virussen op zitten zullen die verwijderd worden Bewerkt: 31 december 2007 door Gangsta-CJ Reageren
iamyourghost Geplaatst: 31 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2007 hey ik heb Sa maar als ik de 151 trainer download dan zegt hij dat in de betanden 001 en 002 een virus ligt en dan werkt hij niet meer kunnen jullie mij hiermee helpen want ik heb zin voor jetpack functie maar 1 maand of 2 werkte hij wel en dit is bij alle bestanden met 002 en 001 dan heb ik steeds een andere K***t virus alvast bedankt IAMYOURGHOST laat eens een virusscanner los op de bestanden. Als er werkelijk virussen op zitten zullen die verwijderd worden dat doe ik ook maar dan gaat hij het bestand zelf verwijderen dat hele en daar heb ik niks aan Reageren
ikt Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Zoek een andere trainer/vraag een programmeur om er een te maken met jouw behoeften! En je jetpack kun je verkrijgen door simpelwel ingame ''yecgaa'' in te typen. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Die trainer heb ik ook Die virus is ongevaarlijk, althans bij mij gebeurt er niks. Reageren
ikt Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Als je AVG f een nder goedkoop pruletje hebt registerered die vaak trainers als virussen, zoals keyhook dingen. Maar die dingen zijn vaak nodig voor de functies van de trainer, zodat die weet dat als je een bepaalde knop indrukt hij iets moet doen. Reageren
iamyourghost Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 ik bedoel die jetpack functie waar je onzichtbaar ook kunt worden door langs muren te gaan enzo. daarom zou ik het lievst die trainer willen hebben alleen die functie voor de jetpack die k nergens kan vinden . of beter gezegt kennen jullie 1 trainer alleen voor jetpack Reageren
GTA_XP Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 ik bedoel die jetpack functie waar je onzichtbaar ook kunt worden door langs muren te gaan enzo. daarom zou ik het lievst die trainer willen hebben alleen die functie voor de jetpack die k nergens kan vinden . of beter gezegt kennen jullie 1 trainer alleen voor jetpack Alleen de crazy trainer heeft dat! Alle andere die ik kan vinden hebben het niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.