Su Xi Mu Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Ik heb nooit cheats gebruikt en ik heb niet gezien van 'cheat activated'. Ik heb het spel niet uitgespeeld en nu heb ik oneindig SMG kogels. Ik weet niet hoe het komt want eerst had ik er maar 9000 ofzo. Ik ben nu bij de missie Los Deparos voor alle duidelijkheid. Alvast bedankt! Reageren
Gijsso Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Als je meer dan 10000 kogels hebt dan wordt dat niet meer weergegeven omdat het vierkantje te klein is voor zo'n groot getal. Je het niet oneidig kogels. Als je weer minder hebt dan 9999 dan zie je dat weer. Reageren
-Omar- Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Ook is er een trucje om oneindig kogels te krijgen. Koop bijv een Desert Eagle in het AmmuNation (er moet wel zo'n schiet oefening zijn) Dan neem je je Desert Eagle in de hand en ga je in het training gedoe steeds als het beeld zwart word druk je op driehoekje of op Enter voor de PC (dacht ik) doe dat iets van 10 keer en je hebt ook oneindig kogels! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.