joppie Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Hey, Zou iemand deze auto voor mij afmaken? Hij is al deels gedaan dankzij ikt al een tijdje geleden... De auto moet opnieuw getextueerd worden en de gaten op de motorkap, het dak en de zijkanten moeten nog worden opgevuld. Zo ziet hij er nu uit: Ik weet eigenlijk niet of je dit wel zo mag vragen... :$ Alvast heeeel erg bedankt. Reageren
Galiorix Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Zou het in dit geval niet ietsiepietsie handiger zijn om ff te melden wat er precies aan verandert is, zodat ik misschien de goed getexturede versie kan aanpassen, scheelt veel werk Greetz Reageren
joppie Geplaatst: 31 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2007 (bewerkt) Zou het in dit geval niet ietsiepietsie handiger zijn om ff te melden wat er precies aan verandert is, zodat ik misschien de goed getexturede versie kan aanpassen, scheelt veel werk Greetz Ach je, natuurlijk Alle SanNews logo's eraf gehaald, het trappetje aan de zijkant is eraf en de schotel op het dak ook. Maar dan zijn er nu zoals je kunt zien, een gat in de bovenkant en er zijn 'platen' uit aan de zijkanten. (ik noem het maar even platen) Daar waar de 'platen' eruit zijn, zaten eerst de SanNews logo's Bewerkt: 31 december 2007 door joppie Reageren
GTA_XP Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Hoe is de wagen verneukt Reageren
joppie Geplaatst: 31 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Hoe is de wagen verneukt Hoezo hoe verneukt... ikt heeft de voorwerpen en de logo's van het busje afgehaald, maar hij kon niet hertextueren en hij wist niet helemaal hoe hij een plaat moest maken in ZModeler... Reageren
GTA_XP Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Ah, waarschijnlijk is hij vergeten een apart map te maken met alle textures uit vehicle.txd te exporteren. En dan vervolgens de textures van dat busje ook te xporteren en DAN pas de wagen importeren in Zmodeler. Maar dat heeft ie niet gedaan dus exporteert hij m, en zo is dus de wagen verneukt. Maarja, er zijn barweinig hier die Zmodeler gebruiken. Reageren
Galiorix Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 (bewerkt) Hoe is de wagen verneukt Hoezo hoe verneukt... ikt heeft de voorwerpen en de logo's van het busje afgehaald, maar hij kon niet hertextueren en hij wist niet helemaal hoe hij een plaat moest maken in ZModeler... Anyway, ik heb het allemaal voor je gefixt Het was in dit geval een kwartiertje werk. Newsvan_fixed.zip Greetz Bewerkt: 31 december 2007 door Galiorix Reageren
joppie Geplaatst: 31 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Wauw!! hij si egt mooooi!!!! heel erg bedankt. Reageren
Galiorix Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Wauw!! hij si egt mooooi!!!! heel erg bedankt. No problem, het was grappig om te doen en ik heb toch weinig anders te doen Greetz Reageren
ikt Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Ik heb hem bekeken via zModeler, en ik vraag me af hoe je dit allemaal doet Ik kan namelijk alleen dingen verwijderen, en ik krijg niets aan het werken... Reageren
GTA_XP Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Ik heb hem bekeken via zModeler, en ik vraag me af hoe je dit allemaal doet Ik kan namelijk alleen dingen verwijderen, en ik krijg niets aan het werken... Zmodeler is een fantastisch 3D programma voor Grand Theft Auto. Simpel en kleiner en erg makkelijk (als je vaker er mee werkt) >>KLI<< voor een uitgebreide uitleg op forum van zmodeler. Alleen op die site vind je tuts over modelen. >>KLIK<< voor overige tuts. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.