Jump to content

Pittige tijden

leidenbird

Recommended Posts

Enkele weken geleden de PS2 gekregen. Ben inmiddels 10 uur verder (missie Uncle Sam) maar vind het een zeer moeilijk spel. Ben echt een beginner en moet elke missie ca. 4-6 keer overdoen voordat ik m haal. Hebben jullie dat niet gehad of zijn hier alleen de echte gamers?

Delen op andere websites

Ik heb veel missies wel gewoon in 1x gehaald, zeker die eerste, zo moeilijk zijn ze toch ook weer niet? Er zitten een paar lastige tussen maar die doe ik dan 2x over ofzo en dan is het ook gelukt. Ik vind de missie's makkelijker dan in Vice City.

Delen op andere websites

Enkele weken geleden de PS2 gekregen. Ben inmiddels 10 uur verder (missie Uncle Sam) maar vind het een zeer moeilijk spel. Ben echt een beginner en moet elke missie ca. 4-6 keer overdoen voordat ik m haal. Hebben jullie dat niet gehad of zijn hier alleen de echte gamers?

ja het is ff wennen aan de controler als ps2 nooit hebt gespeels maar als je ff went aan alles dan word je gaming skill na een enkele tijd steeds beter dat heeft iedereen. als ie de eerste keer in aanraking komt met de ps2. Of je hebt hem al wel eens bij iemand gespeeld?? kan ook. Dat had ik wel toen ik voordat ik me ps2 kreeg kwam ik elke keer zeurend thuis van een vriend dat ik de ps2 ook wou. Maar wen maar ff aan de controler en alles komt wel goed

laterzz

Delen op andere websites

mwah ik ben een echte gamer, dus zo moeilijk is het niet als ik al mijn hele leven met een playstation speel, maar het lijkt me een hele verandering als je van de b.v Gamecube naar de ps gaat.

ook als beginner lijkt het me zeker moeilijk om gta sa te spelen, oke als je al GTa 3 en Vc hebt gespeeld, dan weet je wat je ongeveer kunt verwachten

Delen op andere websites

Je hebt eigenlijk gelukt. De meeste hier klagen dat SA te makkelijk is. Jij geniet er extra lang van!

Als je eerste de:

- Politie (150% armor)

- Brandweer (brandwerend)

- Ambulance (150% health)

missies haal is het spel een stuk makkelijker. Ook eerst alle Tags halen is makkelijk: je hebt dan altijd wapens in Grove street liggen.

Delen op andere websites

Je hebt eigenlijk gelukt. De meeste hier klagen dat SA te makkelijk is. Jij geniet er extra lang van!

Als je eerste de:

- Politie (150% armor)

- Brandweer (brandwerend)

- Ambulance (150% health)

missies haal is het spel een stuk makkelijker. Ook eerst alle Tags halen is makkelijk: je hebt dan altijd wapens in Grove street liggen.

juist ja je word er door beloond als je die hidden dingen vind bij VC was dat niet zo daaar deed je het alleen om 100 procent te halen en dan een dom tshirtje te krijgen

Delen op andere websites

juist ja je word er door beloond als je die hidden dingen vind bij VC was dat niet zo daaar deed je het alleen om 100 procent te halen en dan een dom tshirtje te krijgen

Heb jij VC dan wel gespeeld vraag ik me af... bij iedere 10 hidden packages kreeg je een nieuw wapen bij het hotel, Hyman Condo en Mansion op Starfish Island. En bij de laatste 20 kreeg je de Rhino en Hunter bij de legerbasis.

En na de brandweer was je ook gewoon brandwerend, na ambulance meer health en kon je oneindig blijven rennen en bij politie ook meer armor.

PS: dat shirtje was stoer :-)

Delen op andere websites

Nou mensen, aan de ene kant ben ik blij dat ik er lang over kan spelen maar aan de andere kant zeer gefrustreerd elke keer dat missie over moet doen. Het is echt effe wennen aan de besturing en dergelijke. Het is de eerste keer dat ik ooit speel en ik acht dit spel dan ook wel als een van de moeilijkere. Als het niet lukt speel ik mijn enige andere spel (Fifa), daar kan niet zoveel mee mis.

Verder zal ik inderdaad maar eerst proberen politie, ambulance en brandweer te halen. Als je dan sterker bent moeten missies ook makkelijker gaan. Zit nu bij Robbing Uncle Sam alweer 6 keer te klooien en kom er niet door.

Thanks. :o

Delen op andere websites

Heb jij VC dan wel gespeeld vraag ik me af... bij iedere 10 hidden packages kreeg je een nieuw wapen bij het hotel, Hyman Condo en Mansion op Starfish Island. En bij de laatste 20 kreeg je de Rhino en Hunter bij de legerbasis.

En na de brandweer was je ook gewoon brandwerend, na ambulance meer health en kon je oneindig blijven rennen en bij politie ook meer armor.

PS: dat shirtje was stoer :-)

o zal wel nooir op gelet eigenlijk dacht gewoon dat dat normaale wapens miss. waren om te vinden :D en voetuigen die je na bepaalde missie kreeg as je ze gehald had zoals die jetpack die je krijgt na de missie black project

Delen op andere websites

bij mij gaat elke missie redelijk, soms haal ik hem in een keer en de andere missie ben ik het weer over en over aan het doen om gek van te worden, maar goed voor informatie over missies kijk op deze site maar in de walktrough, daar staan goeie tips in

Delen op andere websites

Ja Ja ik kijk een en al in de walkthrough en in de tips enzo maar ja het blijft bij mij moeilijk.

Eerst dacht ik............................ ik koop een ander spel om in te komen in de PS2 maar goed dit spel is wel fantastisch dus ik zet maar voort...

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...