Mr CJ Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Moest alles in één keer lukken was het ook ni tof he. Het is juist zo leuk dat er moeilijke opdrachten zitten. Dan kan je al eens vloeken dat het niet lukt. En dan op een zekere dag lukt het en dat heeft een zalig gevoel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leidenbird Geplaatst: 16 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Toch is het voor mij ECHT HEEL LASTIG allemaal. Wel zojuist op een GLITCH manier de missie Vigilante gedaan. Echt heel FLAUW op de manier op gamefact.com maar goed. Nu kan heb ik in ieder geval zonder veel moeite 150% bodyarmor. Dat had ik anders nooit gehaald. Ben niet van plan alles zo te doen en ook niet op een CHEAT wijze. Maar anders kom ik echt niet verder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 ik vind san andreas helemaal niet zo moeilijk het moeilijkste was die missie air raid van zero maar toen kwam ik erachter dat je die niet hoefte te doen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.