Jump to content

FireFox Probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb een Probleem met FireFox als ik aan het gamen ben dan moet ik hem altijd afsluiten omdat het rond de 75 zit bij CPU maar als ik Precies het zelfde open met IE dan is het rond de 20 a 30 hoe kan dit en hoe kan ik het oplossen? Eerder was alles wel goed...

Geplaatst:

Ik snap niet heel goed wat je bedoelt, maar volgens mij komt het doordat FireFox gewoonweg groter is. Bij moet FireFox ook veel langer laden dan IE.

Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe je het moet oplossen, maar het kan ook zijn dat je teveel add-ons geïnstalleerd hebt.

Ik heb ook FireFox en ik heb denk ik hetzelfde probleem. Maar als ik alle add-ons weg zou gooien zou FireFox ook een stuk sneller.

Ik denk niet dat mijn reactie veel geholpen heeft maar ja.

Geplaatst:
Hoi,

Ik heb een Probleem met FireFox als ik aan het gamen ben dan moet ik hem altijd afsluiten omdat het rond de 75 zit bij CPU maar als ik Precies het zelfde open met IE dan is het rond de 20 a 30 hoe kan dit en hoe kan ik het oplossen? Eerder was alles wel goed...

Firefox heeft als hij geminimaliseerd is geen systeembesparingsfunctie.. internet Explorer wel. Schandalig van zo'n goede browser. Maar di kun je wel verhelpen door eerst about:config in de balk waarin je de siteurl ziet te typen.

Daarna moet je een nieuwe bolean aanmaken [Dat doe je door ergens gewoon op de rechtermuis te klikken, Nieuw te kiezen en dan Bolean te kiezen. Vul dan dit in: config.trim_on_minimize en kies daarna voor true. herstart Firefox en doe CTRL-ALT-DEL. Zoek dan naar Firefox. Je ziet dat hij ongeveer zo'n 50 MB gebruikt. Minimaliseer Firefox nu en je zult zien dat het geheugengebruik af is genomen, hij neemt nu maar minder dan 10 MB in beslag. DIt zou ook je computer iets sneller moeten maken. [Dus ook de CPU load verminderen]

En ik heb zojuist gelezen dat je de plugins die je niet gebruikt moet verwijden, dat kan ook helpen. Ook kun je de plugins die op deze sites worden genoemd verwijderen: Klik voor de site hier. Zoek vooral de dingen die deze dingen bevatten: Can cause excessive CPU usage

Ik hoop dat hiermee je Firefox problemen zijn verholpen, zoniet laat het dan weten! :)

Geplaatst:

bedankt ikt het heeft geholpen en de addons gebruik ik niet behalve woorden boek en de download bar :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...