Fbi-Crew Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Ik wil graag weten wat er gebeurt als je iemands mod steelt dus bijv. een auto ofzo Reageren
GTA_XP Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Dat was al een keer bij iemand gebeurt. Die kreeg 40% warn Waarom wil je dat weten? Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 31 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Nou een vriend van me is met een mod bezig voor San andreas maar hij had een bericht gestuurt of hij het mocht gebruiken hij kreeg geen andwoord dus Ripte hij het gewoon. lol maar eingelijk bedoel ik buiten het forum boete ofwat? Reageren
ikt Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 De maker ervan wordt boos en gaat dat aan alle GTA-sites melden die hij kent en dan kun je er niets op uploaden en ben je buitengesloten van de GTA-modding wereld. Reageren
Galiorix Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Bovendien krijg je op GTAForums een permanente ban als je een mod publiceerd waar geripte models in zitten. Greetz Reageren
gta-pilot Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 (bewerkt) je krijgt 20% als je het toegeeft als iemand van de crew er naar vraagt en 40% als je het verzwijgt en zegt dat het door jou is gemaakt en ze komen er toch achter (en ik kan het weten ) Bewerkt: 1 januari 2008 door gta-pilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.