Fbi-Crew Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 word het in liberty city gedaan ik d8 ze makeneen andere map De derde gta die in liberty city plaats vind Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 word het in liberty city gedaan ik d8 ze makeneen andere map De derde gta die in liberty city plaats vind Ja ze maken een nieuwe map aan maar het speelt zich in libery city, met vele dingen van newjork trouwens maar daar vroeg je niet om . Reageren
Gangsta Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 word het in liberty city gedaan ik d8 ze makeneen andere map De derde gta die in liberty city plaats vind Het verhaal speelt zich af in Liberty City máár let op: het is totaal veranderd zoals je al in trailers en screens kan zien. De naam 'Liberty City' blijft. Rockstar wilt dit omdat ze in vorige GTA's (GTA3 en GTA LCS) niet echt de sfeer en de hoge gebouwen van New York konden laten zien. (Heb ik gelezen) Reageren
danielb Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 dit antwoord is makkelijker: JA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.