Gangsta-CJ Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2007 (bewerkt) plaats hier je youtube filmpjes van stunts in vice city (het moet jouw eigen filmpje zijn!) dit is mijn filmpke alleen de stunt van op die garage aan de north point mall heb ik niet gedaan: http://nl.youtube.com/watch?v=i5JuCtSnJo4 Edit: nu ontdek ik de galerij pas sorry hier mag een slotje op Bewerkt: 31 december 2007 door Gangsta-CJ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2008 weet iemand trouwen een gratis programma waarmee je filmpjes kunt maken zonder dat er veel reclame op het filmpje te zien is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2008 weet iemand trouwen een gratis programma waarmee je filmpjes kunt maken zonder dat er veel reclame op het filmpje te zien is? Ik denk niet dat die er is. De meeste zoals Fraps, Gamecam en hypercam hebben een watermerk in het beeld. Die kun je alleen wegkrijgen als je het koopt. Dus er is gen gratis watermerkloos opneemprogramma. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2008 oké, jammer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.