trisix Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 heey mensen ik heb sinds kort weer ff gta sa geinstalleerd en net kwam ik op het forum tegen blue hell. maar ik heb nergens echt iets gevonden hoe ik er kom. ik heb de pc versie kan iemand me helpe??. groeten trisix Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Hier 1tje. Weet er meer maar geen zin om te schrijven! Ga naar de gym Schiet iedereen dood Doe jetpack cheat. Ga in het hoekje staan waar je boksstaven staan. Vlieg omhoog Nu ben je in de bleu hell Op wikigta zul je een kaart zien waarin staat waar je heen zal kunnen gaan. Veel plezier. Reageren
ikt Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 De blue hell vind je gewoon onder de grond van San Andreas. Er zijn verscheidene gaten in het spel. Ik kan ze aanwijzen als je dat wilt, ik ken er 2 uit mijn hoofd. Of bedoel je de Hidden Interiors? Daar vind je hier meer informatie over: De Hemelen Reageren
trisix Geplaatst: 31 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2007 bedankt voor al jullie antwoorden zal zo ff kijken of het lukt:D Reageren
hielkeh Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Hier 1tje. Weet er meer maar geen zin om te schrijven! Ga naar de gym Schiet iedereen dood Doe jetpack cheat. Ga in het hoekje staan waar je boksstaven staan. Vlieg omhoog Nu ben je in de bleu hell Op wikigta zul je een kaart zien waarin staat waar je heen zal kunnen gaan. Veel plezier. Hierdoor kom je niet in een blue hell, maar in een hidden interior universe. een blue hell is zoals ikt al zij onder de grond. Een hidden interior universe is heel hoog in de lucht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.