Jump to content

RuftCrush vs. Heroix

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Games

Soort design: Signature

Size design: 400 x 150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk :D

Opmerking: Happy New Year!

Geplaatst:

Vote : eriox

RuftCrush :Ik vind je sig een beetje chaotish, en ik vind het niet kloppen :N

Heroix : je sig ziet er toppie uit, link wel een beetje leeg maar o.k, tekst is goed ,, :D

Geplaatst: (bewerkt)

ik stem voor heriox ik vind het andere plaatje beetje druk

Bewerkt: door hackman
Geplaatst:

Heroix: mooie sig alleen lins is het wat te leeg terwel er rechts juist veel is ja had wel iets meer effecten en brushes kunnen gebruiken en desnoods een 2de render voor de linker kant. De text is ook goed gedaan en mooi gemaakt

RuftCrush: ook een mooie sig! goed gemaakt en de kleuren passen bij elkaar het is misshien iets te druk maar dat maakt het ookwel mooi onder je render is hij een beetje overbelicht Je render is niet goed ingeblend maar het lijkt wel alsof hij je aanvalt. De text is mooi maar te klein als je hem iets grote had gemaakt was hij beter geweest!

Stem: RuftCrush Als Heroix links meer had gedaan kreeg die mijn stem ;)

Ik vind die van RuftCrush eerlijk gezegd echt niet mooi maar dat is smaak verschillend Heroix ik vind die van jou echt mooi gedaan alleen jammer van dat linke stuk dat is een beetje erg leeg. Je zou het kunnen opvullen met de effecten die je ook bij de render ziet.

Ik stem voor: HeroiX

Bewerkt: door JeremyGFX
Geplaatst:

Stem RuftCrush

Hij heeft duidelijk meer er aan gedaan, en dat valt ook wel te zien. Z'n sig is veel levendiger en past beter bij het onderwerp dat hij zelf heeft gekozen. Dat vind ik wat minder bij Heroix

Geplaatst:

Stem; Heroix

hij valt me op met dat Paarse kleuren ik vindt die van de anderen veel te licht, sorry, ieder z'n mening!

Ruftcrush: Je hebt een hele mooie sig. Heel goed opgevult en een mooi effect. Het lettertype ziet ok ook heel goed uit.

Heroix: Jij hebt ook een hele mooie sig. Het lettertype vind ik wat minder. Oook jij gebruikt goede effecten. Alleen jammer van de linker kant. Daar kan wel wat meer.

Stem: Ruftcrush

Trouwens, Heroix heeft Watch your back en Hackman ook. Vriendenpolitiek :Y

Bewerkt: door visser23
Geplaatst:

Ruftcrush

Je hebt een aardig mooie signature al vind ik het her en der wat door elkaar lopen en is het ook wat druk op de achtergrond voor de rest heb ik er weinig op aan te merken.

Heroix

Je hebt een hele mooie signature, je render is mooi verwerkt aan de rechterkant en de wolken in het midden en links zijn ook mooi, en dan je tekst nog. :tu: Ik vind hem geweldig en die leegte links is op 1 of andere manier toch goed. :Y

Beide een aardig mooie signature maar mijn stem gaat toch naar Heroix.

mvg,2fast{0}

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...