Jump to content

Resolutie probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo , heb pas gta 3 uitgespeeld en net gta 3 San Andreas geladen op mijn p.c. ( ja.... ik loop een beetje achter )

Het probleem is dat ik geen andere resolutie kan instellen dan 800 x 600

Kies ik een hogere resolutie dan gaat alles terug naar het bureaublad en moet ik gta san andreas opnieuw

opstarten , en als ik dan naar advanced opties menu ga zie ik dat de resolute weer op 800 x 600 staat??

Ik heb toch echt een goede grafische kaart , een geforce 7900gs

Maar ik probeerde ook de resolutie lager te zetten dan 800 x 600 dan moet ik het spel weer opnieuw

opstarten en staat alles weer op 800 x 600

Hoe kan dat nou?

Ik verander de resolutie en klick daarna op linkermuisknop of enter daarna ben ik terug op het bureaublad , klopt dat?

Wat doe ik nou fout??

Geplaatst:

Gelukkig nieuwjaar allemaal !!

Als morgen mijn kater is opgelost zal ik toch heel graag beginnen met gta 3 San Andreas maar dan wel in een hogere

resolutie dan 800 x 600

ik heb gezocht op dit forum naar antwoorden en gevonden maar heb hier geen succes mee gehad .

Resolutie op bureau blad gewijzigt i.p.v. in game naar 1024 x 768 om te beginnen maar werkt ook niet

wel op het bureaublad maar in game weer op 800 x 600 ook als ik de resolutie ingame ook verander (met pijtjes

naar rechts ) en dan enter , moet ik het spel weer opnieuw opstarten en dan stat het niet in 1024 x 768 maar weer in

800 x 600 ! hoekandatnou!?

Patch 1.01 heb ik ook gedownload en met succes geladen maar de resolutie kan ik niet veranderen

hoger of lager dan 800 x 600 .

Waar zou dat door komen? weet iemand dit misschien ? bedankt !

De allersimpelste antwoorden zijn welkom hoor , want soms ben ik gewoon en beetje achtelijk

Geplaatst:

Dit is inderdaad een lastige instelling, maar je kunt erop klikken, dan de instellingen nemen en vervolgens op [Enter] drukken. Dan flitst het beeld eventjes weg, en worden de instellingen toegepast. :)

Geplaatst:

Normaal gesproken moet de methode die jij hanteert gewoon werken. Je kunt momenteel twee dingen proberen. Ten eerste, het is slim om even de nieuwste driver voor je kaart te downloaden. Onlangs is versie 169.21 uitgekomen, dat is momenteel de nieuwste driver. Je kunt hem hier downloaden.

Ten tweede kun je proberen het bestand 'gta_sa.set' te verwijderen uit 'Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files'. Dit bestand slaat al je instellingen op. Verwijder je het bestand, dan worden de instellingen ge-reset. Succes!

Geplaatst:

Bedankt voor jullie reacties , ben de hele dag aan het proberen geweest had al de laatste nvidia forceware driver geprobeerd en ook de laatste omega driver

Heb ook het 'gta_sa.set' bestand verwijderd maar dat hielp ook niet .

Ik denk dat het komt omdat dit een gecopieerde versie is met een nocd crack .

rotzooi waarschijnlijk , ga van de week wel een orginele kopen.

Dat is het enigste wat overblijft , ik weet het niet , voor de rest heb ik alleen

orginele spellen en geen ervaring met die copies , vraagt gewoon om problemen

denk ik , nou !! daar ben ik wel achter nu !! Hele dag naar de kl*te .

Dan hoop ik wel als ik straks de orginele versie heb niet tegen hetzelfde probleem

opbotst , want dan wordt ik echt krankzinnig !! groetjes suder

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...