Gangsta Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 (bewerkt) Heb je al vaker MTA foutloos gespeeld of is dit de eerste keer dat je MTA speelt? Start eens GTASA op geen MTA, werkt het dan goed? Zoja dan ligt het aan je MTA. Probeer dan MTA opnieuw te installeren. Start eens GTASA op geen MTA, werkt het dan niet goed? Zoja dan ligt het aan je hele spel. Probeer eens heel GTA opnieuw te installeren. Werkt het nog steeds niet? Download de nieuwste drivers voor je videokaart of probeer eens de nieuwste DirectX te installeren. (9) Werkt het dan nog niet, pak een andere game en kijk eens of die het doet. Bewerkt: 31 december 2007 door Gangsta Reageren
gta-pilot Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Alles al geprobeerd dit kwam nadat ik Dual screen had aangezet Reageren
nick11123 Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Alles al geprobeerd dit kwam nadat ik Dual screen had aangezet en toen die dual screen aan stond deed hij dit ook bij andere games ?? zo wel zet dan de dual screen weer uit. of kan dat mss niet?? Reageren
gta-pilot Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 ik heb het ap weer uit gezet Reageren
gta-pilot Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 bedakt voor julie hulp (hij doet het nog niet) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.