Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Gameplay is wel goed ja, maar online is het nog gaver, he Alex!Maar vergeleken bij Saints Row vind ik SR toch wel beter, meer te doen, en je hoeft geen domme duiven af te schieten, gewoon even Tags over sprayen, en cd vinden en bij iedere 10 cd's een speciale track kreeg. In totaal moest je 100 collectables bij een rapen, en dat was nog te doen, maar 200 duiven waardoor je gangs of politie achter je aan krijgt, nee, dank je. Tijdens 't spraien in GTA SA hebik ook een aantal keer blauw-rode achter me aan gehad. SR ook, maar dat was een meter, en als je een tag over sprayde, dan liep ik wat voller, en liep ie weer rustig weer leeg etc. Geinig systeempje :o SAINTS ROW PPPPPPOOOOOOWWWWWWEEEERRRRRRR!!!!!!! Ahum. Allow me to say... SPAMMERD! niet zeuren over de spelling, dat is mijn woord voor spammer Haal dat 'Spammerd' maar weg, ik geef je geen toestemming ervoor. Geachte heer/mevrouw, ik wil u op deze plechtige, beleefde, maar vooral bekakte manier vragen of ik toestemming krijg om u spammer(d) te noemen, als u in ruil daarvoor mij hetzelfde mag noemen. Met uiterst vriendelijke groet, Alexander Johannes Woutheres Beeren. Geachte Alexander, Voor deze éne keer mag jij mij 'Spammerd' noemen, Dus alleen deze keer . Omdat ik U(eigenlijk jij, want jij bent jonger) ook 'Spammerd' mag noemen. Spammerd!!! Mvg, Ferry, Leuke handtekening. Zelf bedacht? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Gameplay is wel goed ja, maar online is het nog gaver, he Alex!Maar vergeleken bij Saints Row vind ik SR toch wel beter, meer te doen, en je hoeft geen domme duiven af te schieten, gewoon even Tags over sprayen, en cd vinden en bij iedere 10 cd's een speciale track kreeg. In totaal moest je 100 collectables bij een rapen, en dat was nog te doen, maar 200 duiven waardoor je gangs of politie achter je aan krijgt, nee, dank je. Tijdens 't spraien in GTA SA hebik ook een aantal keer blauw-rode achter me aan gehad. SR ook, maar dat was een meter, en als je een tag over sprayde, dan liep ik wat voller, en liep ie weer rustig weer leeg etc. Geinig systeempje :o SAINTS ROW PPPPPPOOOOOOWWWWWWEEEERRRRRRR!!!!!!! Ahum. Allow me to say... SPAMMERD! niet zeuren over de spelling, dat is mijn woord voor spammer Haal dat 'Spammerd' maar weg, ik geef je geen toestemming ervoor. Geachte heer/mevrouw, ik wil u op deze plechtige, beleefde, maar vooral bekakte manier vragen of ik toestemming krijg om u spammer(d) te noemen, als u in ruil daarvoor mij hetzelfde mag noemen. Met uiterst vriendelijke groet, Alexander Johannes Woutheres Beeren. Geachte Alexander, Voor deze éne keer mag jij mij 'Spammerd' noemen, Dus alleen deze keer . Omdat ik U(eigenlijk jij, want jij bent jonger) ook 'Spammerd' mag noemen. Spammerd!!! Mvg, Ferry, Leuke handtekening. Zelf bedacht? Neuj, ik deed maar wat, ik wou eigenlijk Ferry schrijven, maar de DPI van mijn muis stond te hoog, nouja, boeie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Neuj, ik deed maar wat, ik wou eigenlijk Ferry schrijven, maar de DPI van mijn muis stond te hoog, nouja, boeie. Ik herken wel een F, zoals ik die in groep 3 schreef. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Neuj, ik deed maar wat, ik wou eigenlijk Ferry schrijven, maar de DPI van mijn muis stond te hoog, nouja, boeie. Ik herken wel een F, zoals ik die in groep 3 schreef. Eigenlijk staat er 'Fer', de rest paste er niet op, dit komt omdat mijn muis heel snel reageert. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Neuj, ik deed maar wat, ik wou eigenlijk Ferry schrijven, maar de DPI van mijn muis stond te hoog, nouja, boeie. Ik herken wel een F, zoals ik die in groep 3 schreef. Eigenlijk staat er 'Fer', de rest paste er niet op, dit komt omdat mijn muis heel snel reageert. Kunnen we nu weer ontopic gaan, hoe zonde het ook is voor mijn postcount? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 eve ontopic: wat ik van gta 4 vind?? het is zeker meer dan ik verwachte ik d8 dat je minder opties had. het beste vind ik de MP mogelijkheden. verder hoop ik dat die downloadbare content echt hard word Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 eve ontopic:wat ik van gta 4 vind?? het is zeker meer dan ik verwachte ik d8 dat je minder opties had. het beste vind ik de MP mogelijkheden. verder hoop ik dat die downloadbare content echt hard word Ik had meer gehoopt Naja, hopelijk komt die Meer ook bij de DLC, als er een komt voor de PS. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 eve ontopic:wat ik van gta 4 vind?? het is zeker meer dan ik verwachte ik d8 dat je minder opties had. het beste vind ik de MP mogelijkheden. verder hoop ik dat die downloadbare content echt hard word Nog minder opties, er zijn er al zo weinig? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 vind ik niet als je alles bij elkaar optelt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 vind ik niet als je alles bij elkaar optelt Ja ok, maar als ik het zo hoor, vind jij alles wat je niet op 2 handen kan tellen veel xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) Ik stond gewoon stil in mijn auto op de snelweg en opeens kreeg ik een massa van auto's op mijn kont! Normaal ontwijken ze het toch? Bewerkt: 19 juli 2008 door Harrison Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 ja omdat het de snel weg is he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 ja omdat het de snel weg is he Al zou het de snelweg zijn... Ze konden het altijd nog net optijd ontwijken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 *Plaatje*Ik stond gewoon stil in mijn auto op de snelweg en opeens kreeg ik een massa van auto's op mijn kont! Normaal ontwijken ze het toch? 1. Het is de snelweg, remmen kun je niet zo snel als je 60-80 mijl per uur (100-130km/u) rijdt he 2. Het ligt er maar net aan hoe je staat. Als je midden op de snelweg staat, zoals op het plaatje, dan willen ze wel eens een leuke veeg geven, als je net met een hoek van de auto er op staat, kunnen ze 't nog wel ontwijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 maare volgensmij hoort dit hier niet thuis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.