Harrison Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 *Plaatje*Ik stond gewoon stil in mijn auto op de snelweg en opeens kreeg ik een massa van auto's op mijn kont! Normaal ontwijken ze het toch? 1. Het is de snelweg, remmen kun je niet zo snel als je 60-80 mijl per uur (100-130km/u) rijdt he 2. Het ligt er maar net aan hoe je staat. Als je midden op de snelweg staat, zoals op het plaatje, dan willen ze wel eens een leuke veeg geven, als je net met een hoek van de auto er op staat, kunnen ze 't nog wel ontwijken. Ik stond midden op de rijbaan, normaal genoeg plek om te ontwijken maar deze mensen gingen net alsof gewoon naar het midden om mij te kunnen rammen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 *Plaatje*Ik stond gewoon stil in mijn auto op de snelweg en opeens kreeg ik een massa van auto's op mijn kont! Normaal ontwijken ze het toch? 1. Het is de snelweg, remmen kun je niet zo snel als je 60-80 mijl per uur (100-130km/u) rijdt he 2. Het ligt er maar net aan hoe je staat. Als je midden op de snelweg staat, zoals op het plaatje, dan willen ze wel eens een leuke veeg geven, als je net met een hoek van de auto er op staat, kunnen ze 't nog wel ontwijken. Ik stond midden op de rijbaan, normaal genoeg plek om te ontwijken maar deze mensen gingen net alsof gewoon naar het midden om mij te kunnen rammen... Vind je 't gek, iedereen wilt van idioten af die op de snelweg parkeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 *Plaatje*Ik stond gewoon stil in mijn auto op de snelweg en opeens kreeg ik een massa van auto's op mijn kont! Normaal ontwijken ze het toch? 1. Het is de snelweg, remmen kun je niet zo snel als je 60-80 mijl per uur (100-130km/u) rijdt he 2. Het ligt er maar net aan hoe je staat. Als je midden op de snelweg staat, zoals op het plaatje, dan willen ze wel eens een leuke veeg geven, als je net met een hoek van de auto er op staat, kunnen ze 't nog wel ontwijken. Ik stond midden op de rijbaan, normaal genoeg plek om te ontwijken maar deze mensen gingen net alsof gewoon naar het midden om mij te kunnen rammen... Vind je 't gek, iedereen wilt van idioten af die op de snelweg parkeren. Wil je zeggen dat ik een idioot ben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 hou het wel netjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 hou het wel netjes Altijd . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 *Plaatje*Ik stond gewoon stil in mijn auto op de snelweg en opeens kreeg ik een massa van auto's op mijn kont! Normaal ontwijken ze het toch? 1. Het is de snelweg, remmen kun je niet zo snel als je 60-80 mijl per uur (100-130km/u) rijdt he 2. Het ligt er maar net aan hoe je staat. Als je midden op de snelweg staat, zoals op het plaatje, dan willen ze wel eens een leuke veeg geven, als je net met een hoek van de auto er op staat, kunnen ze 't nog wel ontwijken. Ik stond midden op de rijbaan, normaal genoeg plek om te ontwijken maar deze mensen gingen net alsof gewoon naar het midden om mij te kunnen rammen... Vind je 't gek, iedereen wilt van idioten af die op de snelweg parkeren. Wil je zeggen dat ik een idioot ben Nou, 't is maar hoe je 't bekijkt Ik ben ook een idioot, kijk maar eens naar mijn postcount van de afgelopen 24uur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) ja k zie het kweet niet of dat toegestaan is maja Bewerkt: 19 juli 2008 door rjravi1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 als er hier 1 spammerd is kijk dan maar in de top posters van vandaag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 *Plaatje*Ik stond gewoon stil in mijn auto op de snelweg en opeens kreeg ik een massa van auto's op mijn kont! Normaal ontwijken ze het toch? 1. Het is de snelweg, remmen kun je niet zo snel als je 60-80 mijl per uur (100-130km/u) rijdt he 2. Het ligt er maar net aan hoe je staat. Als je midden op de snelweg staat, zoals op het plaatje, dan willen ze wel eens een leuke veeg geven, als je net met een hoek van de auto er op staat, kunnen ze 't nog wel ontwijken. Ik stond midden op de rijbaan, normaal genoeg plek om te ontwijken maar deze mensen gingen net alsof gewoon naar het midden om mij te kunnen rammen... Vind je 't gek, iedereen wilt van idioten af die op de snelweg parkeren. Wil je zeggen dat ik een idioot ben Nou, 't is maar hoe je 't bekijkt Ik ben ook een idioot, kijk maar eens naar mijn postcount van de afgelopen 24uur Over idioten gesproken... Ben net weer heel even GTA IV aan het spelen en ik ramde een telefoonpaal waar iemand aan het bellen was, maar ik raakte de persoon niet, en hij sleurt me gewoon uit de auto! Het lijkt wel alsof hij het voor de telefoonpaal wilt opnemen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Ik kan het bijna niet geloven, ik ben een halve dag weg.... en er zijn 2 Pagina's erbij! Maar hou het S.V.P netjes en geen gespam! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Ik kan het bijna niet geloven, ik ben een halve dag weg.... en er zijn 2 Pagina's erbij! Maar hou het S.V.P netjes en geen gespam! Spam? Waar? :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Ik kan het bijna niet geloven, ik ben een halve dag weg.... en er zijn 2 Pagina's erbij! Maar hou het S.V.P netjes en geen gespam! Spam? Waar? :$ Anderhalve pagina is spam xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Ik kan het bijna niet geloven, ik ben een halve dag weg.... en er zijn 2 Pagina's erbij! Maar hou het S.V.P netjes en geen gespam! Spam? Waar? :$ Anderhalve pagina is spam xD Ik dacht dat alleen "hmmhmmm" spam was :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Ik kan het bijna niet geloven, ik ben een halve dag weg.... en er zijn 2 Pagina's erbij! Maar hou het S.V.P netjes en geen gespam! Spam? Waar? :$ Anderhalve pagina is spam xD Ik dacht dat alleen "hmmhmmm" spam was :o Hmmmmmm, nu spam ik . Maarja... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Ik kan het bijna niet geloven, ik ben een halve dag weg.... en er zijn 2 Pagina's erbij! Maar hou het S.V.P netjes en geen gespam! Spam? Waar? :$ Anderhalve pagina is spam xD Ik dacht dat alleen "hmmhmmm" spam was :o Hmmmmmm, nu spam ik . Maarja... Daarom ook, als er nu nog gespamd wordt laat ik GTA-Sheep de Spamberichten voortaan verwijderen! Probeer het gezellig te houden, en altijd natuurlijk ontopic! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.