Harrison Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) Ik heb deze Futo nog nooit gezien, carbon-fiber motorkap, black-red paintjob met spoiler. Kan de foto helaas niet uploaden Bewerkt: 19 juli 2008 door Harrison Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 hele mooie gameplay echt waar Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ik heb deze Futo nog nooit gezien, carbon-fiber motorkap, black-red paintjob met spoiler.Kan de foto helaas niet uploaden De Futo GT bedoel je? rij eens met een Futo door Hove Beach. Reageren
Harrison Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Ik heb deze Futo nog nooit gezien, carbon-fiber motorkap, black-red paintjob met spoiler.Kan de foto helaas niet uploaden De Futo GT bedoel je? rij eens met een Futo door Hove Beach. Al heel vaak gedaan, ik had hem gevonden in South-Bohan, bij die parkeerplaats bij het strand, ik heb die Futo nog nooit gezien in Hove Beach hoor, dikke vette sideskirts erop, ze raken bijna de grond. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.