bus Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2007 (bewerkt) Oke hier gaat ie Mensen kunnen hier Recenties over voertuigen plaatsen Maar het is een beter idee als niet iedereen dezelfde gaat doen Alle voertuigen inc. motoren en andere dingen zijn toegestaan ( ook de auto''s die je kan halen met behulp van missies ( bijv. bickle '76) Mijn recentie gaat over deze: Naam : V8 ghost Model :Sportwagen (gran tourismo) * betekend luxe snelle auto Rijd veel in: Staunton island en shoreside vale met name de rijke buurten Spawnplekken Klik hier Recentie : Een mooie simpele auto met een lekkere snelheid niet de allersnelste maar wel redelijk stevig, uitlaten zijn ook mooi gepositioneerd. Deze auto is een goede allrounder en het zeker waard om in je garage te belanden . + punten * Mooi * Stevig * Redelijk snel te vinden * Goede grip - Punten * Niet heel erg wendbaar * Voor sportwagenbegrippen een nogwat trage acceleratie * Motorgeluid Cijfer 8,5 mvg jesse Bewerkt: 31 december 2007 door bus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2008 Mijn recentie gaat over deze: Naam : Perannial Model :Stationwagen Rijd veel in: Portland Island Gebaseerd op: Ford Falcon Wagon Zitplaatsen: Vier Spawnplekken Klik dan hier a.u.b. niet Recentie : Erg slome wagen maar zal goed zijn voor de wat oudere mensen. + punten * Goede grip * Redelijk snel te vinden - Punten * Hij is (voor mijn smaak) niet echt de mooiste * Hij is erg sloom Cijfer: 5,5 Plaatje komt later Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 hunter: acceleratie:1099 of zo motor:diesel snelheid: 900kmph gebaseerd op: apache vindplaats:klik geen +punten -kan schieten -is snel -is mooi -punten -heeft geen vindplaats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 Er zit geen hunter in Grand Theft Auto LCS Claud. L0L Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FIRE1BULL Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 Er zit wel een hunter in LCS, alleen kloppen die getallen niet echt... als je cheatdevice van edison carter gebruikt kan je ook met een dodo vliegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 Er zit wel een hunter in LCS, alleen kloppen die getallen niet echt... als je cheatdevice van edison carter gebruikt kan je ook met een dodo vliegen ik heb een safegame waarmee deze in de garage staat, die getallen kenik niet uit mijn hoofd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-The-Best Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 (bewerkt) Auto Banshee: + Snelste auto Veel grip Lekker mooi kan goed slippen GEWOON TOP - Snel kapot nog een paar: Thunder rodd Naam Thunder Rodd Voertuig Auto Soort Hotrod Gebaseerd op Onbekend Zitplaatsen 2 Vindplaats Klik en in me garage Pluspunten+ Mooi Lekker mooi motergeluid Kan goed slippen Redelijk snel GAAT AMPER KAPOT (want dat kan ik weten want ik ben de slechtste autorijder ter wereld*) *met gta dan - trekt nie snel op Cijfer 8.4 Bewerkt: 4 januari 2008 door GTA-The-Best Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bus Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 Auto Banshee:+ Snelste auto Veel grip Lekker mooi kan goed slippen GEWOON TOP - Snel kapot nog een paar: Thunder rodd Naam Thunder Rodd Voertuig Auto Soort Hotrod Gebaseerd op Onbekend Zitplaatsen 2 Vindplaats Klik en in me garage Pluspunten+ Mooi Lekker mooi motergeluid Kan goed slippen Redelijk snel GAAT AMPER KAPOT (want dat kan ik weten want ik ben de slechtste autorijder ter wereld*) *met gta dan - trekt nie snel op Cijfer 8.4 1 recdntie is genoeg zodat anderen ook kunnen posten. en de banshee is niet de snelste , infurnes en cheetah zijnj sneller volgens mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bus Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 (bewerkt) Auto Banshee:+ Snelste auto Veel grip Lekker mooi kan goed slippen GEWOON TOP - Snel kapot nog een paar: Thunder rodd Naam Thunder Rodd Voertuig Auto Soort Hotrod Gebaseerd op Onbekend Zitplaatsen 2 Vindplaats Klik en in me garage Pluspunten+ Mooi Lekker mooi motergeluid Kan goed slippen Redelijk snel GAAT AMPER KAPOT (want dat kan ik weten want ik ben de slechtste autorijder ter wereld*) *met gta dan - trekt nie snel op Cijfer 8.4 O tog niet ik dacht dat ik had gehoord dat de cheetah het snelste was Bewerkt: 5 januari 2008 door bus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-The-Best Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2008 (bewerkt) Auto Banshee:+ Snelste auto Veel grip Lekker mooi kan goed slippen GEWOON TOP - Snel kapot nog een paar: Thunder rodd Naam Thunder Rodd Voertuig Auto Soort Hotrod Gebaseerd op Onbekend Zitplaatsen 2 Vindplaats Klik en in me garage Pluspunten+ Mooi Lekker mooi motergeluid Kan goed slippen Redelijk snel GAAT AMPER KAPOT (want dat kan ik weten want ik ben de slechtste autorijder ter wereld*) *met gta dan - trekt nie snel op Cijfer 8.4 1 recdntie is genoeg zodat anderen ook kunnen posten. en de banshee is niet de snelste , infurnes en cheetah zijnj sneller volgens mij Auto Banshee:+ Snelste auto Veel grip Lekker mooi kan goed slippen GEWOON TOP - Snel kapot nog een paar: Thunder rodd Naam Thunder Rodd Voertuig Auto Soort Hotrod Gebaseerd op Onbekend Zitplaatsen 2 Vindplaats Klik en in me garage Pluspunten+ Mooi Lekker mooi motergeluid Kan goed slippen Redelijk snel GAAT AMPER KAPOT (want dat kan ik weten want ik ben de slechtste autorijder ter wereld*) *met gta dan - trekt nie snel op Cijfer 8.4 1 recdntie is genoeg zodat anderen ook kunnen posten. en de banshee is niet de snelste , infurnes en cheetah zijnj sneller volgens mij nee hoor de banshee met de cheatdevice (snelheidsmeter) uitgetest op de vliegtuig baan hier een lijstje: CARS AND MOTORCYCLES Banshee = 179,4 km/pu Hellenbach Gt = 178,6 km/pu Infernus = 172,5 km/pu V8 Ghost = 170,5 km/pu Cheeta = 161.8 km/pu Yakuza Stinger = 161,7 km/pu Bickle'76 = 159,3 km/pu Deimos SP = 159,3 km/pu Stinger = 159,3 km/pu Fbi Cruiser = 156.1 km/pu Police Car = 156.1 km/pu Phobos Vt = 154,4 km/pu Forelli Exsess = 151,2 km/pu Stallion = 149,6 km/pu Thunder-Rodd = 148 km/pu Sentinel = 144,8 km/pu Diablo Stallion = 144 km/pu Leone Sentinel = 141,6 km/pu Yardie Lobo = 141,6 km/pu Pcj-600 = 140,8 km/pu Securicar = 140.8 km/pu Flatbed = 140 km/pu Patriot = 140 km/pu Stretch = 140 km/pu Ambulance = 136,7 km/pu Sindacco Argento =136,7 Hoods Rumpo Xl = 135,9 km/pu Campaign Rumpo = 134,3 km/pu Cartel Cruizer = 134,3 km/pu Esperanto = 131,9 km/pu Firetruck = 131.9 km/pu Karuma = 131,9 km/pu Taxi = 128,7 km/pu Angel = 127,9 km/pu Freeway = 127,9 km/pu Cabbie = 127,1 km/pu Bobcat = 123,9 km/pu Idaho = 123,9 km/pu Landstalker = 123,1 km/pu Bf Injection = 120,7 km/pu Rumpo = 120,7 km/pu Blista = 120 km/pu Coach = 119 km/pu Perennial = 117,5 km/pu Hearse = 117,4 km/pu Bus = 115,8 km/pu Enforcer = 115,8 km/pu Manana = 115 km/pu Faggio = 103,8 km/pu Moonbeam = 102,9 km/pu Triad Fish Van = 102,9 km/pu Yankee = 101,3 km/pu Ballot Van = 98,1 km/pu Barracks Ol = 98,1 km/pu Pony = 98,1 km/pu Toyz = 98,1 km/pu Mr Wongs = 97,3 km/pu Linerunner = 96,5 km/pu Panlantic = 93,3 km/pu Trashmaster = 88.5 km/pu Rhino = 83,6 km/pu Whoope = 83.6 km/pu PLAINS AND HELIS Hunter = +- 273,5 km/pu Vcn Maveric = +- 193,1 km/pu Police Maveric = +- 177 km/pu Maveric = +- 177 km/pu Dodo = +- 120,7km/pu Alle snelheden zijn opgemeten door <<gta-the-best>> Bewerkt: 5 januari 2008 door GTA-The-Best Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.