MeLcHiiOr Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 ik kan die missie niet doen en als ik naar het strand ga(santa maria beach) dan ga ik in die marker staan en daar staat er dat cluckin cock ofzo niet klaar is Wat moet ik doen om een hogere lung capacity te hebben en ik heb geen zin om oysters te gaat zoeken Reageren
Donwell Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 (bewerkt) Voor de missie Amphibous Assault moet je eerst je longinhoud (Lung Capacity) vergroten. Dit doe je door onder water te gaan duiken, maakt niet uit waar. Duik onder water, zwem rond tot je zuurstof (blauwe balk) bijna op is, en ga weer naar boven. Doe dit een kwartier tot twintig minuten en je zult hem moeten kunnen doen. Wat je verder nog zegt, is over de marathon. Deze zul je alleen kunnen doen in het weekend, dus op zaterdag en zondag. Ook moet je de missie 'Yay Ka-Boom-Boom' hebben gehaald. Lees over de marathon meer op deze pagina. Bewerkt: 1 januari 2008 door Donwell Reageren
Picaku Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Zoals donwell al zij: ga onderwater zwemmen, oesters verzamelen ofzo, dan krijg je vanzelf hogere longinhoud... Reageren
Jacobus Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) als je geen zin hebt om telkens dan weer omhoog te moeten dan doe je de oneindig zuurstof cheat! niet doen als je de game cheatloos doet. de cheat = beneden, links, L1, 2 keer beneden,R2, beneden,L2 , beneden. je bent zo binnen hooguit 6 minuten klaar. Succes jacobus Bewerkt: 2 januari 2008 door Jacobus Reageren
game~skater Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 als je geen zin hebt om telkens dan weer omhoog te moeten dan doe je de oneindig zuurstof cheat!niet doen als je de game cheatloos doet. de cheat = beneden, links, L1, 2 keer beneden,R2, beneden,L2 , beneden. je bent zo binnen hooguit 6 minuten klaar. Succes jacobus maar volgens mij maakt dat niks uit voor die missie. omdat je toch op dat balkje 20% moet hebben en dat is bij die cheat niet. Reageren
Picaku Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 neej, Jacobus bedoel dat je dan niet opnieuw naar boven hoeft om zuurstof te happen, zo gaat de long inhoud sneller omhoog omdat je geen tijd kwijt bent om weer boven water te gaan zwemmen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.