preshantram Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 ik gebruik sinds laatst een race stuuur met pendalen maar als ik het gas pendaal in druk gebeurt er niets. ik kan me herrineren dat het het zelfde was bij gta vice site. is er geen patch of zo voor? ik heb hem ook al ik joypad veranderd enz aan instellingen geromeld Gellukig zitten er nog 2 zij knopjes aan maar ik vind het gaar en jammer preshantram Reageren
metehan Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 mischien is je stuur kapot ? en je moet bij een andere spel prberen mischien of het daar wel lukt Reageren
Dastard Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Weet je zeker dat jouw racestuur compitabel is met GTA SA? Reageren
-Omar- Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Heel vreemd ik heb dat ook wel een paar keer gehad. Bij mij was vaak het probleem dat ik in San Andreas de Joypad dingen niet goed had ingesteld of gewoon het knopje of gewoon de schakelaar van de gaspendalen niet aan had gezet . Veel succes MVG, Omar Reageren
preshantram Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 jewel bij anderen games werkt hij wel Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 (bewerkt) is je stuur wel goed voor GTA sa??? heb je niet kleine details niet gezien ofzo moetje effe goed kijke enzo.. mischine lukt het wel Bewerkt: 4 januari 2008 door Bling Overbodig plaatje verwijderd. Reageren
preshantram Geplaatst: 5 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Waar moet ik dan kijken? als ik gewoon sta en dan erop druk ga ik lopen Maar als ik in een auto gaat lukt het niet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.