Rullez Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Ik ben weer is bezig geweest. Zelf vind ik hem best wel goed gelukt. Maar er mist nog iets. Dus graag een comment + rate achterlaten. Zo kan ik mijn creaties steeds weer verbeteren. Rullez Reageren
Donwell Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Ziet er wel goed uit, maar ik mis nog steeds een mooi effect. Dit geeft wel een goede sfeer bij de afbeelding. Het lettertype past ook goed bij de sig, en de render vind ik niet helemaal passen... Ietsje lichter vond ik zelf wat mooier, maar dat is natuurlijk allemaal aan jou. Een 6/10 Reageren
Rullez Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Ziet er wel goed uit, maar ik mis nog steeds een mooi effect. Dit geeft wel een goede sfeer bij de afbeelding. Het lettertype past ook goed bij de sig, en de render vind ik niet helemaal passen... Ietsje lichter vond ik zelf wat mooier, maar dat is natuurlijk allemaal aan jou. Een 6/10 Ik zal kijken wat ik met je tips kan doen. De V2 komt er zo snel mogelijk aan . Reageren
Nickonly Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Ookal houd ik niet echt van die tekenstijl, vind ik 'm toch mooi Maar toch vind ik 'm in tegenstelling tot Don hem juist te overbelicht. Ook zou er nog wel wat meer effecten in mogen. Misschien wat krasjes er overheen oid. Hoedanook, ik vind'm mooi 7/10 Reageren
.Djanick Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 wat heb je allemaal veranderd behalve de tekst en kleur? Reageren
Rullez Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 wat heb je allemaal veranderd behalve de tekst en kleur? Buiten de tekst en de kleur. Heb ik een klein licht effectje toegevoegd buiten deze schone dame. En ik heb een winter effect toegevoegd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.