-Paul Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 (bewerkt) Veel mensen zeggen dat ik super erg "lag" op sa:mp.. En dat is op veel meer servers, iedereen zegt dat, maar me ping is gewoon rond de 30-40 en ik heb alleen maar sa:mp open..' Maar ik heb ook, als ik bij iemand achterop ga bij een bike, dan "lagt" die gene ook heel erg. En bijvoorbeeld bij een race.. Ik met vollop turbo rijden, en die ander zonder, en die ander haalt mij gemakkelijk in.. Dus even mijn vraagje: Weet iemand hoe het komt dat ik "lag"? En weet je ook mischien een manier ervoor om het te stoppen? Dankjewel (Offtopic: Iedereen gelukkig 2008 ) Bewerkt: 1 januari 2008 door -Paul Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Het ligt waarschijnlijk aan je computer zelf. Je game hapert waardoor jouw speler bij SA±MP dat ook doet. Je kunt je grafische instellingen lager zetten bij het bij Options -> Display setup. Zet de 'Visual GFX quality' lager, en zet ook de beeldschermresolutie wat lager. Dit zal al een stuk schelen in de lag. Reageren
WackoX Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 *Kan je je systeem eisen posten? *Heb je MSN, Limewire, Xfire, en al die andere troep uit? Reageren
-Paul Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Het ligt waarschijnlijk aan je computer zelf. Je game hapert waardoor jouw speler bij SA±MP dat ook doet. Je kunt je grafische instellingen lager zetten bij het bij Options -> Display setup. Zet de 'Visual GFX quality' lager, en zet ook de beeldschermresolutie wat lager. Dit zal al een stuk schelen in de lag. Waar staat options? :$ Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Het ligt waarschijnlijk aan je computer zelf. Je game hapert waardoor jouw speler bij SA:MP dat ook doet. Je kunt je grafische instellingen lager zetten bij het bij Options -> Display setup. Zet de 'Visual GFX quality' lager, en zet ook de beeldschermresolutie wat lager. Dit zal al een stuk schelen in de lag. Waar staat options? :$ Gewoon in het begin van het spel(alleen bij Single Player), of als je op Esc drukt midden in het spel. Nu krijg je het pause-menu, en zal er als één-na-laatste volgens mij options staan. De rest staat wel in Flying Dutchman's post. Reageren
-Paul Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Het ligt waarschijnlijk aan je computer zelf. Je game hapert waardoor jouw speler bij SA:MP dat ook doet. Je kunt je grafische instellingen lager zetten bij het bij Options -> Display setup. Zet de 'Visual GFX quality' lager, en zet ook de beeldschermresolutie wat lager. Dit zal al een stuk schelen in de lag. Waar staat options? :$ Gewoon in het begin van het spel(alleen bij Single Player), of als je op Esc drukt midden in het spel. Nu krijg je het pause-menu, en zal er als één-na-laatste volgens mij options staan. De rest staat wel in Flying Dutchman's post. Oooooooooooooh Ik dacht dat je het hier al zonder te spelen moest Ik zou is even kijken Reageren
Sandra Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Het ligt waarschijnlijk aan je computer zelf. Je game hapert waardoor jouw speler bij SA:MP dat ook doet. Je kunt je grafische instellingen lager zetten bij het bij Options -> Display setup. Zet de 'Visual GFX quality' lager, en zet ook de beeldschermresolutie wat lager. Dit zal al een stuk schelen in de lag. Waar staat options? :$ Gewoon in het begin van het spel(alleen bij Single Player), of als je op Esc drukt midden in het spel. Nu krijg je het pause-menu, en zal er als één-na-laatste volgens mij options staan. De rest staat wel in Flying Dutchman's post. Ehh, ook bij sa-mp zelf kan je opties instellen hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.