.:TOM:. Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Je weet wel, MTA heeft een paar bestandjes waar alle objecten in geindexeerd staan en er staat ook een id bij. Maar ik dacht: Maak een model in 3dsmax export het als dff en steek het bij de img's en zet er een nieuw id bij met dat custom model. Mogelijk ? Indien wel en je weet hoe zeg me eens Tom Reageren
Argon Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Dit is niet mogelijk een gemodde versie van GTA:SA kan niet gebruikt worden om MTA te spelen. En daarbij komt dan nog dat alle clients deze custom model zelf zouden moeten instaleren als je een custom model zou in je map steken. Dus dat gaat nu in MTA niet. Maar MTA:DM (de volgende versie van MTA) zal wel nieuwe mogelijkheden creëren op het gebied van alles en zo zul je dus ook custom models kunnen gebruiken. Maar het is alleen nog wachten op MTA:DM zelf. Maar dat doed iedereen nu al een aantal jaar. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Ik ben een klein detail vergeten ;p Dit dan alleen voor de map editor. Het is niet de bedoeling om een server te gaan maken ofzo. Tom Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.