Hackman Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2008 Ik wil graag alle bedrijven kopen alleen ik kan Sunshine-bedrijf niet vinden, bij wikigta geven ze ook niet echt de nodige info dus wie kan het me even vertellen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2008 Ik wil graag alle bedrijven kopen alleen ik kan Sunshine-bedrijf niet vinden, bij wikigta geven ze ook niet echt de nodige info dus wie kan het me even vertellen? Als je de meest zuidelijkste brug overgaat naar het 2de eiland moet je eers linkas, meteen rechtsaf en weer rechtsaf. Als je aan de rechterkant kijkt zie je Sunshine Auto's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2008 bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.