GTAFreak007 Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Hoi, ik wil mijn PC dus een beetje upgraden nou mijn vraag hoeveel zou een Pentium4 van 2-3Ghz kosten? ik zou dus 1 van 2Ghz of 3 willen kopen of iets daartussen ik heb gehoord dat 2GB RAM zo'n 35€ kost dus iemand die de prijzen weet of waar ik het kan vinden Mvg gtafreak007 Reageren
RonaldVC Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Voordat je gaat kopen moet je eerst weten wat en welke processor en geheugen ondersteund wordt door je moederbord. Zodra je dat weet kan je gaan zoeken naar geschikte upgrades.. Je kan namelijk niet zomaar elke processor op je moederbord prikken, hetzelfde geldt voor het geheugen.. Merk en type van het moederbord is belangrijk, want daarmee kan je kijken welke onderdelen voor jou in aanmerking komen.. Ben je eruit, en weet je wat en welke types je nodig hebt kan op diverse sites nakijken wat het kost. Bijvoorbeeld op Sallandautomatisering.nl, of Alternate.nl. Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Waar zie ik dan welk merk ik heb ? moet ik dan gewoon bij uitvoeren DXDIAG doen of iets anders ??? Mvg gtafreak007 Reageren
Limbolander Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 ff je kast opendraaien dan kan je alles zo zien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.