Sjorszzz Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Ik wil een eigen server gaan maken, maar daar wil ik al bestaande mods in plaatsen die dus niet door mij zelf zijn gemaakt. Maar ik wil ze wel in mijn eigen server plaatsen. Moet ik daarvoor toestemming vragen aan de makers van die mods? Reageren
Galiorix Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Ik wil een eigen server gaan maken, maar daar wil ik al bestaande mods in plaatsen die dus niet door mij zelf zijn gemaakt.Maar ik wil ze wel in mijn eigen server plaatsen. Moet ik daarvoor toestemming vragen aan de makers van die mods? Er zijn géén mods (auto's etc.) in SA:MP te zetten. Filterscripts en gamesmodes kan je denk ik wel gewoon gebruiken, zolang je niet je eigen naam eronder zet (dus dat het lijkt alsof jij het gemaakt heb). Greetz Reageren
themax Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Ik wil een eigen server gaan maken, maar daar wil ik al bestaande mods in plaatsen die dus niet door mij zelf zijn gemaakt.Maar ik wil ze wel in mijn eigen server plaatsen. Moet ik daarvoor toestemming vragen aan de makers van die mods? Er zijn géén mods (auto's etc.) in SA:MP te zetten. Filterscripts en gamesmodes kan je denk ik wel gewoon gebruiken, zolang je niet je eigen naam eronder zet (dus dat het lijkt alsof jij het gemaakt heb). Greetz ik geraak er niet aan uit met winrar kan iemand me daar meehelpen en van die server.csf komt er dat het schadelijk kan zijn voor mijn systeem is dat waar? bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.