Gangsta-CJ Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 zet je auto's en gebouwen in vc mbv vcmm? er staat geen tut. hiervan in de master tut lijst. bedankt Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 zet je auto's en gebouwen in vc mbv vcmm?er staat geen tut. hiervan in de master tut lijst. bedankt Ik leg je wel uit. Je download een mod. Let Op! De mods moeten .vcm bestand zijn anders kun je ze niet instaleren. Pak het bestandje uit en pak het .vcm bestand en zet het in C -> Program Files -> VCMM -> Mods -> VCM. Start nu VCMM op en je mod staat erbij. Klik aan en klik op instaleren. Kies de auto waarvoor hij vervangen moet worden en klaar. Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 zet je auto's en gebouwen in vc mbv vcmm?er staat geen tut. hiervan in de master tut lijst. bedankt Ik leg je wel uit. Je download een mod. Let Op! De mods moeten .vcm bestand zijn anders kun je ze niet instaleren. Pak het bestandje uit en pak het .vcm bestand en zet het in C -> Program Files -> VCMM -> Mods -> VCM. Start nu VCMM op en je mod staat erbij. Klik aan en klik op instaleren. Kies de auto waarvoor hij vervangen moet worden en klaar. a zo! gaat dat ook voor gebouwen? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 zet je auto's en gebouwen in vc mbv vcmm?er staat geen tut. hiervan in de master tut lijst. bedankt Ik leg je wel uit. Je download een mod. Let Op! De mods moeten .vcm bestand zijn anders kun je ze niet instaleren. Pak het bestandje uit en pak het .vcm bestand en zet het in C -> Program Files -> VCMM -> Mods -> VCM. Start nu VCMM op en je mod staat erbij. Klik aan en klik op instaleren. Kies de auto waarvoor hij vervangen moet worden en klaar. a zo! gaat dat ook voor gebouwen? Tuurlijk, zolang het maar .vcm bestanden zijn anders werken ze niet. Ik moet wel zeggen: Ga op IMG Tool over. Er zijn niet zo veel .vcm mods daarom kun je beter leren omgaa met de IMG tool. Anders leer je het nooit.... Maar het is jou eigen keuze. Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 zet je auto's en gebouwen in vc mbv vcmm?er staat geen tut. hiervan in de master tut lijst. bedankt Ik leg je wel uit. Je download een mod. Let Op! De mods moeten .vcm bestand zijn anders kun je ze niet instaleren. Pak het bestandje uit en pak het .vcm bestand en zet het in C -> Program Files -> VCMM -> Mods -> VCM. Start nu VCMM op en je mod staat erbij. Klik aan en klik op instaleren. Kies de auto waarvoor hij vervangen moet worden en klaar. a zo! gaat dat ook voor gebouwen? Tuurlijk, zolang het maar .vcm bestanden zijn anders werken ze niet. Ik moet wel zeggen: Ga op IMG Tool over. Er zijn niet zo veel .vcm mods daarom kun je beter leren omgaa met de IMG tool. Anders leer je het nooit.... Maar het is jou eigen keuze. ik doe het al altijd met img tool maar als het makkelijker kan wil ik dat wel eens proberebn en als je gebouwen met img tool doet moet je zoveel vervangen en dat geduld heb ik niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.