Jump to content

MODS, DOWNLOADS van de site

Recommended Posts

Geplaatst:

hey

ik heb de informatie hoe je die mods moet installeren gelezen en ook geinstalleerd

maar ik zie die auto,s niet rijden

en hoe download ik het van deze site af

Geplaatst:

Je zou als je de auto niet ziet rijden die je heb geinstaleerd die kunnen spawnen met de Carspawner die hier te downloaden is, succes ermee. ;)

Geplaatst:

Un-install de mod. Download SAMI (San Andreas Mod Installer) Klik om te downloaden. Ga nu naar een site waar mods staan. Klik dan op downloaden. Klik op opslaan. Sla hem op in een map of Bureaublad. NIET IN SAN ANDREAS! Open nu SAMI. Zoek het .rar bestand op en download hem. Wat wil je als naam voor het voertuig? Typ het daar in. Klik ook voor welke je hem wil vervangen. Start het spel op en zoek naar de auto of gebruik een carspawner.

Mvg,

Visser23

Geplaatst:

oke bedankt ...

maar nu dit nog , als ik mods download voor moters of vrachtwagens dan krijg ik een fout als ik het spel opstart dat is alleen als ik een moter installeer.

als ik een vractwagen installeer dan als ik wil instappen krijg ik een error .

wie weet wat dit is ?

Vannoss_NL

Geplaatst:

als ik jou was zou ik het programma IMG tools 2 gebruiken, en dan de mods halen van www.gtainside.com

waarom?

omdat het img tool makkelijk is, en het werkt goed en de mods van gtainside zijn allemaal getest en ze werken allemaal (mits je het goed installeerd)

dat zou waarschijnlijk de fout zijn bij je motor en vrachtwagen, dat er een bestand niet goed geinstalleerd hebt, ik zou zeggen (als je geen back ups hebt) installeer San Andreas een keer opnieuw en download de mods van bovenstaande website, met Img tool installeren.

succes :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...