Jump to content

haperend beeld


spacebook

Recommended Posts

goede avond allemaal.

Als ik vice city speel, is het beeld heel vaak erg traag en haperend.

na een halve minuut verloopt het spel weer soepel. dit gebeurt ongeveer om de 2 minuten!!!

wat kan ik daar aan doen...

Link to comment
Delen op andere websites

het is echt heeeel erg storend.

ben je net bezig met een racemissie, word alles opeens slomer. ga je naar t menu en dan ga je daar een beetje rondhangen, dan word ie naar 2 sec. weer snel

heel vaag...

Link to comment
Delen op andere websites

een ati raedon 1100 is een hele oude (ik heb een ati raedon 9600, en die is ook al wat veroudert) dus ik denk dat het daaraan ligt

Ik denk het niet. Ik heb namelijk een ATI Radeon 9200 SE videokaart en op mijn pc werk het spel perfect.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
het verlagen van alle opties heeft geen zin...

Als je de resolutie lager zet, zeker op ..x..x16 werkt vaak wel. Je moet dat wel doen vóór dat je het spel werkelijk gaat spelen, en je moet op Enter duwen om de resolutie te bevestigen, anders zet de computer em automatisch weer terug. Ik heb het met San Andreas ook gehad, en als ik dezelfde resolutie deed, alleen dan "..x..x16" schokte het beeld niet meer. Ik kan me haast niet indenken dat je videokaart te oud is, ik heb het spel nog vloeiend gedaan op een laptop uit 2003. Je kunt bijna alle spellen nog vloeiend doen, als het niet werkt met de graphics lager, is óf je computer gewoon niet goed genoeg, of je gebruikt em niet goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...