Ottoman 47 Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Hi en Gelukkig nieuwjaar! Ik wil wat naar jullie vragen. Dit vraag heb ik heel veel keer gestelt. Maar ik kwam er nog steed niet achter. Mijn vraag is: Ik heb Scarface the game gekocht en na het installeren ga ik het testen. Maar ik zit op een probleem. Als ik het spel test komt er na het opstarten Meteen (echt ook mesteen) "niet verzenden" Dat vond ik zo k*t, Dat ik gek werd. Maar bedank en hoe lukt het spel. Thanks: Otto Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Wat zijn de specificaties van je PC? Reageren
Gangsta Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Ik weet dat je fout: ''Verzenden'' ''niet verzenden'' is, maar waar ligt dat dan aan? aan jou .exe bestand? (als het goed is moet er staan waar de fout vandaan komt) Speel je wel met CDrom? Voldoet je PC aan de minimale eisen? Windows 2000processor: Pentium IV van 1.80 GHz 256 MB RAM Videokaart met 128 MB geheugen 2.90 GB vrije hardeschijfruimte Probeer eens Scarface opnieuw te installeren. Zo'n probleem had ik ook bij GTA, een keer opnieuw installeren en het werkte. Succes. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Neej lukt niet. Ik heb hem 5 keer overnieuw geinstallerd maar het zelfde probleem. Ik begin gek teworden Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) Voldoet je computer wel aan de eisen die Gangsta opgenoemt heeft? Want als er iets in Scarface het niet doet ligt dat meestal aan de Videokaart, athans dat was bij mij wel zo, ik raad minimaal een 128 MB Videokaart voor Scarface aan van het merk MSI. Bewerkt: 2 januari 2008 door DenkaanHenk Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Op welke bestand kan ik mijn computer eisen zien?? Reageren
Svenie Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) Dit kan je te weten komen door bij Start 'Uitvoeren' te kiezen. Typ nu in het kleine tekstvakje Dxdiag in. Als alles goed gaat, krijg je nu de Specs van jou pc. Bewerkt: 2 januari 2008 door Svenie Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Er staan nu 8 dingen boven het bestand dat zijn: Geluid - Direct-X bestanden - Beeldscherm - Systeem - Muziek - Invoer - Netwerk - Meer help Wat nu? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) Je kan het ook zien door naar Deze computer te gaan en door op Systeeminformatie weergeven te klikken, succes. Bewerkt: 2 januari 2008 door DenkaanHenk Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Daar staan ook 8 dingen, maar welke staat het ?? Reageren
Svenie Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Er staan nu 8 dingen boven het bestand dat zijn: Geluid - Direct-X bestanden - Beeldscherm - Systeem - Muziek - Invoer - Netwerk - Meer helpWat nu? Je moet bij het tabblad Systeem zijn. Je verkrijgt het volgende scherm, met alle informatie die je nodig hebt: Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Ja, de fout heb ik: Scarface.exe Maar wat wordt er mee bedoelt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.