Jump to content

Mods


-GoldWing-

Wil je dar er mods komen voor GTA 4  

57 leden hebben gestemd

  1. 1. Stemmen maar!!!!!

    • Ja
      28
    • Nee
      16
    • Weet het nog niet
      13


Recommended Posts

ALs je het spel een poos gespeeld hebt en je weet alles te vinden en je speelt alle missies met gemak uit, dan wil je op een gegeven moment wel weer eens wat nieuws erin hebben. Dan zijn mods natuurlijk altijd handig.

En je hebt natuurlijk altijd mensen die het gewoon leuk vinden om een beetje te knutsellen met zo`n game. En dat is natuurlijk ook gewoon leuk om je eigen creaties terug te zien in zo`n prachtig spel!! :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -IV-

    2

  • -GoldWing-

    2

  • WALLAH

    2

  • philip14

    1

ik geloof dat rockstar ooit eens heeft gezegd dat ze het spel zo maken dat het makkelijk te modden is, alleen kan ik geen bron vinden helaas

Dat is niet waar, want hoewel elk spel te modden is, de moeilijkheidsgraad van het modden van GTA IV is nog altijd onbekend. Rockstar heeft daar nog geen uitspraak over gedaan. Als de moeilijkheidsgraad té hoog ligt, zal er waarschijnlijk ook vrij weinig gemod gaan worden. Dan zou ik, bijvoorbeeld, gewoon San Andreas blijven scripten, omdat GTA IV te moeilijk is. En met mij nog honderden anderen. Rockstar heeft daar volgens mij geen uitspraak over gedaan, het "leven van de modders" op GTA gebied is volgens mij nog altijd onzeker.

Ontopic: Ja, ik wil dat er mods komen voor GTA IV, om één simpele reden: als er veel mods zijn, is GTA IV mod-able. En dat betekent dat ik GTA IV kan gaan modden :clown:

Natuurlijk gaat het bovenstaande verhaal alleen op als GTA IV op de PC uitkomt, maar goed, daar ga ik maar van uit...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind modden al niet leuk. Ik zeg dat als je mod je het spel gaat verneuken[/font]. Daarom zou ik dus nooit modden. Ik hou van orgineel en zo. Niet van wat jijzelf het leukste vind. Je moet de game gewoon zo normaal houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind modden al niet leuk. Ik zeg dat als je mod je het spel gaat verneuken[/font]. Daarom zou ik dus nooit modden. Ik hou van orgineel en zo. Niet van wat jijzelf het leukste vind. Je moet de game gewoon zo normaal houden.

Kerel, doe niet zo gigantisch moeilijk. Het is aan jou de keuze om de mod te instaleren of niet, mensen modden voor hun hobby, omdat ze het leuk vinden. Ik zelf deed/doe het ook. Maarja, GTA IV modable, misschien, maar toch denk ik dat het allemaal wel gecompliceerder zal zijn als GTA San Andreas. Maar misschien kan een slim iemand het ontcijferen en zo uitleggen aan de rest hoe je GTA IV mod.

Ik hoop zelf persoonlijk wel dat GTA IV modable word omdat modding best wel tof is, ookal heb ik er zelf vanaf gezien om te modden. Misschien komt het weer met Grand Theft Auto IV, al moeten we daar nog een hele lange tijd op wachten. Ik heb het dan natuurlijk over de eventuele onaangekondigde PC versie.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat GTAIV zeker te modden moet zijn.

Want eenmaal als het spel is uitgespeeld gaat het vervelen.

Dus daarom wil ik mod's.

En als het je spel verkloot installeer je hem gewoon opnieuw.

grtz

~Victorious~

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...