Jump to content

Opdrachten Geven


Capodaano

Recommended Posts

Hee iedereen op het GTAforum, ik had een idee wat me wel leuk leek voor Grand Theft Auto IV.

In alle vorige delen van GTA werd je iets opgedragen door een machtig iemand, jij deed het, en je kreeg er nog te weinig voor ook. Dat is niet erg realistisch.

Stel, Niko komt in de problemen (gangwar enz.),

dan kan hij niet zomaar ff gelijk elke vijand afknallen anno 2007.

Dan moet ie mensen hebben die met hem meegaan of zelfs kleine missies voor hem doen. (in hun eentje dus)

Zoals bijvoorbeeld mensen in elkaar slaan voor informatie.

Dat kan goed gaan of niet, als het misgaat kan je zelf het heft in handen nemen.

Dan ben jij dus opdrachtgever en via contacten kun je dus zoeken naar criminelen die wel een klusje voor je willen doen. (Bijvoorbeeld, Little Jacob belt je op en vertelt dat ie wel een paar mensen kent)

Zou dat leuk zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Zou zeker vet zijn ja, want in álle GTA's tot nu toe ben je zo'n vieze klusjesopknapper, je moet altijd alles doen. Als er gereden moet worden, moet jíj rijden. Als er iemand doodgeschoten moet worden, moet jíj iemand doodschieten. 't Is natuurlijk niet realistisch dat zo'n gast met reputatie en macht zulke kut klusjes op moet knappen, slaat nergens op. Dus ja, ik vind je idee wel heel goed ja. :) Maar dan moet het wel bij kleine dingen blijven zoals iemand vermoorden, iemand met de auto ergens naartoe rijden, wapens voor je halen, enzovoort.

Link to comment
Delen op andere websites

natuurlijk zou dat zalig zijn. et is idd onrealistisch als je op het einde van sanandreas een mijoen of 5 hebt en dat je dan nog klusjes gaat doen waarmee je ocharme 2000 dollar(Alhoewel, je kan er 6 ps3s mee kopen :puh:) verdient

Link to comment
Delen op andere websites

Het idee is wel leuk, maar je zal in deze GTA geen opdrachten kunnen uitdelen aangezien je erg arm bent in deze gta.

Aangezien het realistisch moet zijn zullen de opdrachten waarschijnlijk wel zo worden, maar dat weet ik zelf zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

hmm ik weet niet, als jij geen opdrachten meer kan doen wat is er dan leuk aan?

als het maar niet zo is als in gta3

Man o man o man o man. Niemand die zegt dat je zelf dan helemaal geen opdrachten meer mag doen hoor. Er wordt gewoon gezegt dat naarmate je meer macht krijgt, je ook mensen onder je hebt. Dat betekend, dat je niet meet zelf die meneer of mevrouw moet vermoorden, maar dat dat voor je wordt gedaan :)

Maar aangezien het GTA IV is en er al is bevestigd dat je niet meer zoals in de vorige GTA's de machtige Gang baas wordt met miljoenen aan cash (:puh:) maar een sloeber met wat weinig geld, die alleen maar levend wil blijven. Dat is weer eens wat anders, maar misschien wil zijn neef wel wat opknappen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

hmm ik weet niet, als jij geen opdrachten meer kan doen wat is er dan leuk aan?

als het maar niet zo is als in gta3

Man o man o man o man. Niemand die zegt dat je zelf dan helemaal geen opdrachten meer mag doen hoor. Er wordt gewoon gezegt dat naarmate je meer macht krijgt, je ook mensen onder je hebt. Dat betekend, dat je niet meet zelf die meneer of mevrouw moet vermoorden, maar dat dat voor je wordt gedaan :)

Maar aangezien het GTA IV is en er al is bevestigd dat je niet meer zoals in de vorige GTA's de machtige Gang baas wordt met miljoenen aan cash ( :puh: ) maar een sloeber met wat weinig geld, die alleen maar levend wil blijven. Dat is weer eens wat anders, maar misschien wil zijn neef wel wat opknappen :Y

het is juist leuk om mensen te moeten gaan vermoorden, daar gaat het om

Link to comment
Delen op andere websites

hmm ik weet niet, als jij geen opdrachten meer kan doen wat is er dan leuk aan?

als het maar niet zo is als in gta3

Man o man o man o man. Niemand die zegt dat je zelf dan helemaal geen opdrachten meer mag doen hoor. Er wordt gewoon gezegt dat naarmate je meer macht krijgt, je ook mensen onder je hebt. Dat betekend, dat je niet meet zelf die meneer of mevrouw moet vermoorden, maar dat dat voor je wordt gedaan :)

Maar aangezien het GTA IV is en er al is bevestigd dat je niet meer zoals in de vorige GTA's de machtige Gang baas wordt met miljoenen aan cash ( :puh: ) maar een sloeber met wat weinig geld, die alleen maar levend wil blijven. Dat is weer eens wat anders, maar misschien wil zijn neef wel wat opknappen :Y

het is juist leuk om mensen te moeten gaan vermoorden, daar gaat het om

Ja, natuurlijk... Maar je hebt natuurlijk veel verschillende ''soorten'' mensen. Stel dat je een beruchte en machtige drugsbaron moet vermoorden, die ook nog eens erg goede bescherming heeft; Dat is dan leuk om zelf te moeten doen. Maar stel dat er ergens in de uithoek van Liberty City effe een doodnormale burger doodgeschoten moet worden om dat 'ie informatie heeft die hij eigenlijk niet hoort hebben; Dat lijkt me een prima taak voor iemand die je in dienst hebt. Weet je nog dat je in bepaalde missies van GTA San Andreas zowat héél San Andreas af moest rijden? Dan moest je bijvoorbeeld allerlei verschillende mensen ophalen met een auto die je voor die missie kreeg. Ik werd er persoonlijk gek van... Als je auto ontplofte, was het mission failed, en dan kon je weer opnieuw beginnen. Lijkt me handiger dan als je gewoon iemand de opdracht kan geven om voor jou die mensen op 't halen, want 't slaat in feite nergens op dat je dat allemaal zelf moet doen.

En trouwens, in dit topic staan superveel reacties van: ''Nee, niet leuk, want dan hoef je zelf niks meer te doen.'' Maar dat slaat natuurlijk nergens op... In GTA San Andreas had je ook homies die je kon recruteren en vervolgens de opdracht kon geven om iemand te vermoorden. Alleen waren die homies ontzettend dom, en had je er dus niet zo veel aan. Maar 't was bij GTA San Andreas absoluut niet zo van: ''Je hebt homies die mensen voor je vermoorden, dus nu hoef je helemaal niks meer zelf te doen.''

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat lijkt me wel een goed idee, in de vorige gta's moest hij alles doen iedereen beschermen met z'n eigen leven. Als hij nou iemand kom inhuren dat diegene een tijdje voor hem werkt lijkt me wel handig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat lijkt me wel een goed idee, in de vorige gta's moest hij alles doen iedereen beschermen met z'n eigen leven. Als hij nou iemand kom inhuren dat diegene een tijdje voor hem werkt lijkt me wel handig.

Ik denk dat nikko een beruchte crimineel zal worden en meer respect krijgt naarmate het verhaal verloopt.

en mss word dan ook met respect gewerkt, hoe meer respect, hoe meer mensen je kunt inhuren, maar sowieso zal je in het begin van het verhaal nog geen geld hebben om iemand in te huren

Link to comment
Delen op andere websites

Tussen de voorlaatste en laatste missie van San Andreas is heel Los Santos aan het rellen.

Wat ze bij IV kunnen doen is dat een groep mensen (of gang) tussen de voorlaatste missie en de laatste je proberen te vermoorden, dat ze aanslagen op je proberen te plegen.

Dan kun je bodyguards of konvooi's inhuren

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...