Fbi-Crew Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2008 ik heb een agent gemod maar die is helemaal wit ik heb het bestand getexturd en met de ingebouwde img er op gezet het bestand is txd workshop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 Ik denk dat je een foutje hebt gemaakt met de .txd, wat de textures zijn. Deze zijn niet helemaal goed gegaan; installeer de mod geheel opnieuw, zonder enige aanpassingen, en hij zal het moeten doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 volgens mij had iemand anders ook idt probleem, diegene zei dat alle mods wit waren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.