Jozz Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Hallo, zoals de titel en ondertitel al zeggen: Wat vind jij het mooiste stadion. Het gaat hier niet alleen om voetbal he Ik vind het nieuwe (moet nog gebouwd worden) stadion van Liverpool erg mooi. en ook Estadio da Luz van Benfica: en jullie ? Ik heb er nog veel meer maar die ga ik niet allemaal er op zetten Reageren
2fast{0} Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) Ik ken niet al te veel stadions, maar ik vind zelf de Arena wel mooi. ( maar dat komt denk ik ook omdat ik ajacied ben ) Bewerkt: 2 januari 2008 door 2fast{0} Reageren
philip14 Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Het nieuwe stadion FC Zwolle natuurlijk Nieuwe: Oude: Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 fc twente duh: het stadion in bayern-munchen is ook mooi: Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Ik vind de ArenA ook mooi, maar ik ben ook Ajaxcied. Verder vind ik Camp Nou wel mooi. Reageren
Mr.Umberto Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) DSB Stadion (Ik ben AZ fan) Home Depot (LA Galaxy) Bewerkt: 2 januari 2008 door Mr.Umberto Reageren
Jozz Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) http://www.worldstadiums.com/stadium_menu/..._soccercity.jpg nieuw stadion wordt gebouwd voor het wk van 2010 in Zuid Afrika en ik vindt ook de amsterdam arena heel mooi (niet alleen omdat ik ook voor ajax ben ) Bewerkt: 2 januari 2008 door jozz Reageren
TomHagen Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 San Siro (lekker stijle stribunes) En natülich het Philips Stadion: Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Ons eigen vertrouwde Philips Stadion Reageren
Jozz Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 millenium stadion in Wales http://www.worldstadiums.com/stadium_pictu...illennium.shtml Twickenham Stadium in Londen (rugby) http://www.worldstadiums.com/stadium_pictu...wickenham.shtml Reageren
Scarface92 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Webley stadion, ben ik zelf ook nog geweest! Reageren
`Raikkonen Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 (bewerkt) Ik kan hier wel zoveel opnoemen. Emirates Stadium, Wembley, ArenA, AlliaZ ArenA en paar Stadions in Japan/ZuidKorea (ze waren echt mooi maar onbekend hier ) Olympische Stadion in Peking ? Ik kijk vooral uit naar de New Anfield van Liverpool. Bewerkt: 30 juni 2008 door `Raikkonen Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Deze is natuurlijk bijzonder en prachtig: Estadio Municipal de Braga In dit stadion in Portugal werden in 2004 EK wedstrijden afgewerkt, Nederland heeft er toen ook nog in gespeeld. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Ik vind de Veltins Arena (Schalke 04) een erg mooi stadion: En de Commerzbank Arena (Eintracht Frankfurt) behoort ook tot mijn favorieten: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.