Gangsta-CJ Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2008 als je met een hoop vragen wil zitten, bekijk dan ff dit filmpje: http://nl.youtube.com/watch?v=CGbFRaXB3fI Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 wat moet ik vragen? oké 1 vraag dan: wie is de derde man die op de grond ligt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Victorious~ Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2008 Op jouw vraag kan ik wel antwoorden claud. De persoon is Armando Mendez. Deze moet je vermoorden in de missie: Light My Pyre. In deze missie sterft Louise Cassidy. Maar aangezien je Armando in de beta pas op het einde moet vermoorden. Dus kan het zijn dat Louise nog leeft. grtz ~Victorious~ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 gaat dit over eester eggs ofso? want ik snap je niet helemaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Victorious~ Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 gaat dit over eester eggs ofso?want ik snap je niet helemaal Nee dit gaat over hoe Grand Theft Auto Vice City Stories(GTA VCS) er in de beta versie uitzag. En in dat filmpje kun je bijna alle dingen zien die uiteindelijk veranderd zijn voor de final release. grtz ~Victorious~ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 Je kunt hier een topic over vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.