Colonel Cortez Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Ik wil iedereen feliciteren met zijn of haar Award.
Donald F. Duck Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Hierbij feliciteert Donald F. Duck iedereen die een award gekregen heeft!
Thundercover Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Alle winnaars van harte gefeliciteerd met hun overwinning(en)! Ik zal maar niet zeggen dat het verdiend is, want dat spreekt voor zich als je wint. Ik wil ook nog de leden bedanken die op mij, F1 Blog of Thundercover's Enquêtes gestemd hebben of deze genomineerd hebben, daar ben ik echt blij mee.
Rivel Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Iedereen gefeliciteerd. Maar ik heb begrepen dat er geen forumgerelateerde prijs is?
Fiegel5 Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Alle mensen die gewonnen hebben wil ik graag feliciteren met deze adwars. Geniet ervan zou ik zeggen . @rivel: De nieuwe adward optie in het profiel word hiervoor gebruikt
Flitskikker Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Iedereen gefeliciteerd met zijn/haar awards! Jullie hebben het verdiend! En bedankt voor de complimenten. Mvg, Flitskikker
Donwell Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Iedereen gefeliciteerd. Maar ik heb begrepen dat er geen forumgerelateerde prijs is? Er is op het profiel het tabblad Awards verschenen, waar je alle behaalde Awards kunt terugvinden. Verder heeft elke winnaar extra inboxruimte gekregen. Geen promoties verder, maar wel deze twee dingen.
SummerBase Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 DenkaanHenk, Wesley_GTA, -Matthijs-, Bling, NilsHolgerson, Mirrrr, NandroDavids, DaBeast, Dizzee, Wazuup, Svenie, Baffie, _KoE_Mzungu, ASPHALT, B4rtsimps0n, Jaarboek 2006, Own, GTA: Treasurehunt, Wiki GTA IV (Lantyz), GTA Mafia Stories, Beautifull Vice City, "Froodoo, de ring in je sig lijkt op een mislukte oversized condoom!" en het prachtige woord "Crewlikker". Gefeliciteerd! Ook wil ik de mensen bedanken die op mij gestemd hebben. Maar ik wil vooral Matthijs even in het speciaal feliciteren, want die gozer doet er zo enorm veel voor en ik ben blij voor hem dat hij via deze weg, waardering krijgt. Proficiat. Op naar de awards van 2008, dan maar?
DaBeast Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Goh, win ik toch nog eens wat . Ik ben er toch best blij mee, aangezien ik nog nooit wat met de awards heb gewonnen. Daarom bedank ik iedereen die (al dan niet op mij) gestemt heeft. Overigs natuurlijk ook felicitaties toegewenst aan de andere winaars. Proficiat! Vriendelijke groeten, DaBeast
.Levi. Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Aan iedereen die een Award binnen wist te slepen van harte gefeliciteerd.
Wazuup Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Aan iedereen die een Award binnen wist te slepen van harte gefeliciteerd. Jij ook gefeliciteerd, aangezien jij de maker bent van mijn signature. Verder natuurlijk iedereen gefeliciteerd, maar in het speciaal DaBeast, -Matthijs- en natuurlijk GTA Mafia Stories.
Grove St. Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Gefeliciteerd alle leden die niks hebben gewonnen, maar toch sportief blijven. Daarnaast wil ik alle andere mensen feliciteren met hun prijzen. Het lijkt bij sommige eentonig te worden!
ASPHALT Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Gefeliciteerd iedereen, en ik wil de gene die op mij hebben gestemd ook erg bedanken!
K.O. Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Zonder verdere omhaal: Gefeliciteerd!
Recommended Posts